jak spławić faceta bez wojny

11. Data: 2004-08-22 11:48:40

Temat: Re: jak spławić faceta bez wojny ... w moskwie
Od: "Twastara" <T...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://fakty.interia.pl/news?inf=535169

Profesjonalne łamanie serc

Jak pozbyć się namolnego adoratora? Kiedy nie skutkuje wykręcanie się
brakiem czasu na randkę, z pomocą przychodzi Rosjankom uruchomiony właśnie
Oficjalny Serwis Odmów.

Zasady jego działania są bardzo proste. Kobieta daje namolnemu mężczyźnie
swój numer telefonu, jednocześnie przekazując go serwisowi.

Kiedy zakochany zadzwoni, zamiast głosu ukochanej kobiety usłyszy nagraną
formułkę następującej treści: "Osoba, która dała Ci ten numer, nie chce mieć
z Tobą nic do czynienia. Do widzenia".

Proste i podobno skuteczne. Właściciele serwisu twierdzą, że usługa dostępna
na terenie Moskwy jest coraz popularniejsza, liczba zleceń sięga 10 tys.
miesięcznie. Ciekawe, czy serce złamane przez automatyczną sekretarkę mniej
boli.

12. Data: 2004-08-22 15:05:41

Od: "Iwona.M" <s...@t...wytnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy nie możesz powiedziec u prosto z mostu, że nie jesteś zainteresowana. Po
co takie zciemnianie,że nie masz czasu itp.Wydaje mi się, że takie sprawy
powinno wyjaśnic się od razu.Takim kręceniem robisz Mu nieświadomie
nadzieję.
Pozdrawiam...

sasiedzi...
Żona chce się spotkać z byłym