jak tam sezon ogrodniczy w 3city?

1. Data: 2008-05-03 19:55:30

Temat: jak tam sezon ogrodniczy w 3city?
Od: Koala <.@..> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko, czy zna ktoś terminy jakiś ciekawych okoliczności przyrody
w stylu ogrodniczym w okolicy trojmiasta? Chodzi mi o jakies targi,
imprezy na ktorych mozna nabyc jakies ciekawe rosliny poza szkolkami. W
tamtym roku bylo cos organizowane przy obwodnicy kolo selgrosa wlasnie
na poczatku maja, ale wiesci dotarly do mnie za pozno a chetnie
zerknelabym "co tam daja", niestety na portalu trojmiasto informacji
zadnych nie znalazlam co tam w trawie piszczy...
dzieki za wszystkie namiary,
pozdrowka,
koala

2. Data: 2008-05-03 22:02:46

Temat: Re: jak tam sezon ogrodniczy w 3city?
Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Koala" <.@..> napisał w wiadomości
> [...]
> poczatku maja, ale wiesci dotarly do mnie za pozno a chetnie zerknelabym
> "co tam daja", niestety na portalu trojmiasto informacji zadnych nie

http://www.grajmywzielone.pl/

Pozdr, TeresaR

3. Data: 2008-05-05 19:54:27

Od: Koala <.@..> szukaj wiadomości tego autora