jak to jest?

1. Data: 2006-05-22 23:59:32

Temat: jak to jest?
Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy istnieje takie coś jak rozpuszczenie znajomych?
Chodzi mi o cos takiego że z jednymi ludzmi potrafie godzinami rozmawiać
i przyjdzie na dzień następny wiedząc że nie będzie ciasta, a drugi jak
tego ciasta będzie brak zaraz ucieknie. Czy to zależy od różnicy
szlachty z chłopstwem.
--
...człowiek lubi wprowadzać gdzie indziej to, co posiada u siebie...

Montesquieu

2. Data: 2006-05-23 03:14:38

Temat: Re: jak to jest?
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

twiza; <e4tjd3$8bp$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> [...]
> i przyjdzie na dzień następny wiedząc że nie będzie ciasta, a drugi jak
> tego ciasta będzie brak zaraz ucieknie. Czy to zależy od różnicy

;) Jak wpada niezobowiązująco, to sam może kupić ciasto.

Różnica polega na tym, że niektórzy potrzebują cukru/jakiegoś zajęcia do
podtrzymania kontaktów z innymi, ale nie analizowałbym tego wyłącznie
pod kontem osobistym [cech odzwiedzanego]/cech rozmowy, czasami to stałe
cechy odwiedzającego.

Flyer
--
gg: 9708346

3. Data: 2006-05-23 08:35:38

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "twiza" napisał:

> Czy to zależy od różnicy szlachty z chłopstwem.

No masz... Powinnaś się z Panslavistą zaprzyjaźnić. Mielibyście o czym
rozprawiać :D Ta szlachta to według Ciebie w mieście mieszka?

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18 - na liczniku 62.000:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

4. Data: 2006-05-23 10:24:12

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha napisał(a):

> No masz... Powinnaś się z Panslavistą zaprzyjaźnić. Mielibyście o czym
> rozprawiać :D Ta szlachta to według Ciebie w mieście mieszka?

a co by to dało?, czy by to coś zmieniło?

niestety teraz jest już tylko kogiel-mogiel.

5. Data: 2006-05-23 15:08:44

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "twiza" napisał:

> niestety teraz jest już tylko kogiel-mogiel.

Czyżbyś popełniła mezalians? Bój się Boga, kobieto!

6. Data: 2006-05-23 21:49:57

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "twiza" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

> a drugi jak tego ciasta będzie brak zaraz ucieknie.

ludzie lecą na ciasta??

7. Data: 2006-05-24 08:17:17

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha napisał(a):

> Czyżbyś popełniła mezalians? Bój się Boga, kobieto!

chyba nie tylko ja, pełno jest takich wokół

8. Data: 2006-05-24 08:33:38

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paula napisał(a):
> Użytkownik "twiza" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

> ludzie lecą na ciasta??

po prostu wydaje mi sie że na pełny stół. Jestem rozdarta bo wydaje mi
się że co po niektórzy nic nie potrafią oprócz tego że mielą w buzi.
A u Was nie zdarzało sie tak że znajomy przychodzi dopóki cos jest ?

Lubicie chodzić w gości jak ktoś ma syto nastawiony stół, czy bardziej
zależy Wam na rozmowie przy kawie i paluszkach.?

9. Data: 2006-05-24 09:25:07

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "twiza" napisał:

> chyba nie tylko ja, pełno jest takich wokół

Czytając Ciebie mam wrażenie, że czas się cofnął. O jakieś hmmm... 100
lat...

10. Data: 2006-05-24 15:13:46

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha napisał(a):

> Czytając Ciebie mam wrażenie, że czas się cofnął. O jakieś hmmm... 100
> lat...

mój mąż twierdzi że powinnam się wówczas urodzić i że jestem staroświecka

--
...człowiek lubi wprowadzać gdzie indziej to, co posiada u siebie...

Montesquieu

decyzja
Fazy snu - pytanie
Kto pomoże studentkom spragnionym wiedzy...?:)
Kto pomoże studentkom spragnionym wiedzy....?:)
kumpel?