jak ukorzenić odcięte czubki żywotników

1. Data: 2004-06-01 20:38:27

Temat: jak ukorzenić odcięte czubki żywotników
Od: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych Grupowiczów i Miłośników Ogrodów:-))
Właśnie został przycięty żywopłot z tui. Jest mnóstwo gałązek
i czubków (niektóre nawet 50 cm.) Żal mi to wszystko wyrzucić.
Chciałam trochę ukorzenić. Kupiłam ukorzeniacz.
Kilka razy udawało mi się wyhodować trochę roślin, ale robię to
"po omacku". Czy mógłby ktoś polecić najlepszy (właściwy)sposób?
Albo może ktoś chciałby odebrać ode mnie te gałązki?
Pozdrawiam.
Melisa

2. Data: 2004-06-01 22:28:20

Temat: Odp: jak ukorzenić odcięte czubki żywotników
Od: "Arkadiusz Prażmowski" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mogę odebrać jak będą ścięte dwa miesiące
wcześniej :-)

Arkadiusz Prażmowski
http://oczko4you.republika.pl/centrum.html
Użytkownik Me(L)Isa <a...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c9ipb1$43p$...@a...news.tpi.pl...

3. Data: 2004-06-02 15:21:34

Temat: Re: jak ukorzenić odcięte czubki żywotników
Od: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arkadiusz Prażmowski" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> Ja mogę odebrać jak będą ścięte dwa miesiące
> wcześniej :-)

tzn. że powiny być odcięte dwa miesiące wcześniej czyli koniec marca.?
a l e fakt pozostaje, że są teraz, i co, mam wyrzucić? czy próbować?
:-)
pozdrawiam
Melisa

4. Data: 2004-06-03 02:50:59

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Me(L)Isa" <a...@w...pl> wrote in message

> [...] mam wyrzucić? czy próbować?

Mozesz sprobowac. Pora jest nieodpowiednia ale jakis procent moze sie
przyjac.
Reszte galazek na kompost :)

Pozdrawiam,
Bpjea

5. Data: 2004-06-03 04:02:14

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> tzn. że powiny być odcięte dwa miesiące wcześniej czyli koniec marca.?
> a l e fakt pozostaje, że są teraz, i co, mam wyrzucić? czy próbować?
Ukorzeniają się rok, powinny być zamgławiane, podgrzewane od dołu, no i
obrywane w specjalnie umiejetny sposób, a nie obcinane.

--
pozdrawiam :-))
Sławomir J Marusiński

6. Data: 2004-06-03 04:04:33

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

No i nie czubki,

--
pozdrawiam :-))
Sławomir J Marusiński

7. Data: 2004-06-03 05:44:43

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> napisał w wiadomości
| Ukorzeniają się rok, powinny być zamgławiane, podgrzewane od dołu, no i
| obrywane w specjalnie umiejetny sposób, a nie obcinane.

Chyba Ci się z sośnicą czy czymś takim pomyliło!:-))))
Tuje ukorzeniają się i bez ukorzeniacza i w druncie, czyli bez podgrzewania,
i bez zamgławiania i trwa to parę miesięcy co najwyżej. Oczywiście, że z
piętką łatwiej, ale bez piętki też się ukorzenią.

Pozdrawiam, Basia.

8. Data: 2004-06-03 17:27:21

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podgrzewania, i bez zamgławiania i trwa to parę miesięcy co najwyżej.
> Oczywiście, że z piętką łatwiej, ale bez piętki też się ukorzenią.

Zyczę powodzenia ;-)

--
pozdrawiam :-))
Sławomir J Marusiński

9. Data: 2004-06-03 17:43:15

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:c9nn1m$r2v$1@news.onet.pl Kyllyan
<m...@w...pl.invalid> napisał(a):

> Zyczę powodzenia ;-)

Hejka. Nie trzeba zaraz druntu. ;-) Wystarczy włożyć gałązki tui do
słoika z wodą. Powodzenie murowane. :-)
Pozdrawiam praktycznie Ja...cki

10. Data: 2004-06-03 18:22:05

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> napisał w wiadomości

| Zyczę powodzenia ;-)

Nie musisz, mają już koło metra;-) Oczywiście <<grunt>> to precyzja w
postępowaniu:-D

Pozdrawiam, Basia.

P.S. Nie wiem czemu, ale ukorzeniały mi się równie łatwo cyprysiki i nawet
cisy. Trudniejszych sposobów rozmnażania nie próbuję.

ochojnik na swierku
mrówki w drzewie - gorąca prośba o pomoc
ogrod Jacka
Ranking za maj
do mirzan