jak uratować druty

1. Data: 2004-11-13 12:38:55

Temat: jak uratować druty
Od: "Mirella" <m...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałam druty na żyłce nr 2 o długości 50 cm niezbędne do robienia początków
serwet i wszelakiego rodzaju czapek, fakt że miały 30 lat ale były super.
Pech chciał że zainetesowało się nimi moje zwierzątko domowe ( szczurek ) i
przeżarło mi na środku żyłkę. Przebiegłam pół Poznania w poszukiwaniu takich
samych ale dostałam tylko długości 60 cm, które są jednak ciutek za długie.
Czy macie może jakiś patent jak skleić przegryzioną żyłkę. Może gdzieś takie
można kupić, przejrzałam sklepy internetowe ale nie znalazłam.
Pozdrawiam Mirella

1. Data: 2004-11-13 13:03:26

Temat: Re: jak uratować druty
Od: "Snigdha" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirella" <m...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

| Czy macie może jakiś patent jak skleić przegryzioną żyłkę.

Być może pomogłoby podgrzewanie...teoretycznie nylon powinien się topić, ale
czy to wyjdzie równo? Czysta teoria:-(

S.

1. Data: 2004-11-13 13:19:39

Od: Aga <a...@B...poczta.onet.plTO> szukaj wiadomości tego autora

Snigdha wrote:
> Użytkownik "Mirella" <m...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

A moze kupic nowa zylke, obciac tamta przy drutach i dokleic nowa na
jakas kropelke czy inne super glue? Nie bedzie wtedy nierownosci na zylce.

pozdr
Aga

1. Data: 2004-11-13 13:27:43

Od: "Honorata" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A moze kupic nowa zylke, obciac tamta przy drutach i dokleic nowa na
> jakas kropelke czy inne super glue? Nie bedzie wtedy nierownosci na zylce.
>
> pozdr
> Aga

Niestety jedyne bezpieczne rozwiązanie to kupić nowe :( Żyłki nie uda się
skleić, podgrzewanie nowej jak się uda to pewnie puści w najmniej pożądanym
momencie.

--
Honorata
holecka1 maupa gazeta.pl

1. Data: 2004-11-13 13:43:42

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

probowalam kiedys wszystkich wymienionych sposobow, niestety sa
nieskuteczne, trzeba kupic nowe druty....

pozdrawiam

Ewa (Kraków)
www.republika.pl/ewa_pasinska

1. Data: 2004-11-13 13:50:28

Od: "Mirella" <m...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

>trzeba kupic nowe druty....

Dzięki wiem już przynajmniej że nie mam co kombinować. tylko szukać.
Jakbyście gdzieś w Poznaniu albo w sklepie wysyłkowym natrafiły na takie
będę wdzięczna za infoprmacje.
Pozdrawiam MIrella

1. Data: 2004-11-13 14:23:50

Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mirella wrote:

> Dzięki wiem już przynajmniej że nie mam co kombinować. tylko szukać.
> Jakbyście gdzieś w Poznaniu albo w sklepie wysyłkowym natrafiły na takie
> będę wdzięczna za infoprmacje.
> Pozdrawiam MIrella

'''''''''''''''''''''''''''''
Jaka grubosc tych drutow?
W Gdynie drutow z zylka wybor wielki, moge popatrzec. Jak beda, kupie i
wysle:-))

Grazyna

1. Data: 2004-11-13 14:25:09

Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grazyna wrote:

> '''''''''''''''''''''''''''''
> Jaka grubosc tych drutow?
> W Gdynie drutow z zylka wybor wielki, moge popatrzec. Jak beda, kupie i
> wysle:-))
>
> Grazyna
___________________-
Uuuups, slepota ze mnie, juz widze, ze nr2
:-)))
Grazyna

1. Data: 2004-11-13 14:44:00

Od: "Mirella" <m...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi o druty nr 2 dlugosc drutów razem z zylka 50 cm.
Bylabym wdzieczna, oczywiscie pokryje wszelkie koszty.
Pozdrawiam Mirella

1. Data: 2004-11-14 20:22:05

Od: "Mirella" <m...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem zachwycona. Wczoraj w poszukiwaniu drutów napisałam do sklepu Świat
Haftu w Olsztynie i już otrzymałam odpowiedź że są tak że jestem uratowana.
Dziękuję jeszcze raz wszystkim pomoc.
Pozdrawiam Mirella

[Wawa] gdzie kupujecie starsze gazety?
[xxx] SABRINA wydanie specjalne