jak utrzymać bazylie w doniczce?

1. Data: 2006-02-28 15:26:26

Temat: jak utrzymać bazylie w doniczce?
Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

kupiłam w TESCO w doniczce, moze nei byla jakas wyjatkowo droga ale co
zrobic zeby ciagle nie padala...
juz ktoras z kolei mi padla...

2. Data: 2006-02-28 15:44:16

Temat: Re: jak utrzymać bazylie w doniczce?
Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article i...@4...net, mufaska at
m...@b...pl wrote on 28/02/2006 16:26:

> kupiłam w TESCO w doniczce, moze nei byla jakas wyjatkowo droga ale co
> zrobic zeby ciagle nie padala...
> juz ktoras z kolei mi padla...

Ja mam wrażenie że w supermarketach teraz jakąś przemrożoną tę bazylię
sprzedają. W lecie, jak się nie zapomniało o podlaniu, nawet w sklepowej
plastikowej doniczce potrafiła miesiąc odrastać, a po przesadzeniu do
świeżej ziemi i dućej donicy jeszcze dłużej - co kilka dni można było plony
zbierać :-) A teraz - trzy dni i sucha. Tak sobie myślę, może z nasionek
zasadzić?

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

3. Data: 2006-02-28 18:16:02

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

notujaca napisał(a):
> Tak sobie myślę, może z nasionek
> zasadzić?

Zasiać.
A w ogóle przesadzacie ;-). Mam teraz dwie bazylie obie z Auchan. Jedną
już drugi rok - nawet jej łodyżki zdrewniały, a jeszcze nie dawno
kwitła. Druga ma kilka miesięcy. Golę je na zmianę. Stoją na północnym
oknie w kuchni.

--
richo

4. Data: 2006-02-28 19:10:50

Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:C02A2E60.1E78%notujaca@gazeta.pl, notujaca wrote:
> Tak sobie myślę, może z nasionek zasadzić?

Pewnie, że sobie wysiej. Bazylia i szałwia to takie dwa ziółka, które
nawet kompletny lajkonik może sobie wyhodować, rosną jak głupie. A mówi ci
to osoba, która regularnie morduje wszystkie swoje kwiatki.

Hania
--
***
Google might not be right, but it certainly is quick.

5. Data: 2006-02-28 19:30:27

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zasiać.
> A w ogóle przesadzacie ;-).

to znaczy ze wedlug Ciebie to jest normalne ze bazylia schnie po dwoch
dniach?

6. Data: 2006-02-28 20:55:34

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

mufaska napisał(a):

> to znaczy ze wedlug Ciebie to jest normalne ze bazylia schnie po dwoch
> dniach?

Nie schnie tylko jest ususzana. U mnie rośnie drugi rok. Jeszcze trochę
i będzie z niej drzewko;-)

--
richo

7. Data: 2006-02-28 21:54:16

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie schnie tylko jest ususzana. U mnie rośnie drugi rok. Jeszcze trochę
> i będzie z niej drzewko;-)

ale ja chcę świeże listeczki bazylii!
suchą juz mam :)

8. Data: 2006-02-28 21:59:54

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mufaska napisał(a):

> ale ja chcę świeże listeczki bazylii!
> suchą juz mam :)

A myslisz, ze te suche drewniane badylki to same rosna? Bez listkow?
;)

th

9. Data: 2006-02-28 23:08:09

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A myslisz, ze te suche drewniane badylki to same rosna? Bez listkow?
> ;)
>
> th

może źle rozumiem ale zmęczona już jestem :)
mówisz, że na suchych badylkach rosną listki? świeże zielone???
moje badylki uschły i listki też uschły

10. Data: 2006-03-01 08:38:06

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

mufaska wrote:

> to znaczy ze wedlug Ciebie to jest normalne ze bazylia schnie po dwoch
> dniach?

Jeżeli nie przesadziłaś jej do większej doniczki z ziemią to normalne.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

przepis na golonkę?
miesny w Lodzi
sos z anchois