jak wyprac karwat

1. Data: 2003-04-08 22:14:15

Temat: jak wyprac karwat
Od: v...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

CZy ktoras z was wie jak wyprac karwat tak by po upraniu wygladaj jak przed.
Kiedys wypralam i nie powiem co mi z niego zostalo, bo co sie bede wyrazac,
zaznaczam ze pralam w rekach. Za wszystkie sugestie z gory dziekuje
Aga

1. Data: 2003-04-09 05:26:20

Temat: Re: jak wyprac karwat
Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> CZy ktoras z was wie jak wyprac karwat tak by po upraniu wygladaj jak
przed.

Dawno temu w jakims programie poradnikowym w TV slyszalamm sugestie, aby po
recznym wypraniu suszyc zwiniety na butelce. Nawiniecie oczywiscie nie
warstwowo, ale skretnie, tzn sruboskretnie.
Na krawacie ojca sie sprawdzilo. Jednak wiele zalezy napewno od tkaniny....
Niektorzy z kolei przestrzegaja przed domowym praniem krawata.

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2003-04-09 10:40:47

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepiej krawat oddać do pralni, jezeli jest jedwabny i drogi. Taki,
którego nam nie żal można wyprać samemu.Krawat jest krojony ze skosu więc ma
tendencje do deformowania się. Trzeba więc po praniu odpowiednio go
uformować i to suszenie w bibułce może się sprawdzić.
Serdecznie pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2003-04-10 00:12:16

Od: v...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Na krawacie ojca sie sprawdzilo. Jednak wiele zalezy napewno od tkaniny....
> Niektorzy z kolei przestrzegaja przed domowym praniem krawata.

Dzieki serdeczne, nie sa ani nowe, ani drogie ani jedwabne wiec raz kozie
smierc i ide szukac odpowiedniej butelki do susznia - mam nadzieje ze sie
powiedzie ;)
Aga

Calun Turynski - xxx
pytanko o firmę mulinki