jak zazywac tabletki wykonane w aptece

1. Data: 2003-10-19 17:26:36

Temat: jak zazywac tabletki wykonane w aptece
Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lekarka przepisała dziecku tabletki własnej receptury. Odebrałem dziś z
apteki. Ale to jest w takich krążkach przypominających "UFO" zawierających
wewnątrz jakiś proszek. Dać to dziecku całe do zjedzenia, czy tylko ten
proszek? W aptece nie pomyślałem, by zaglądać do torebki.

2. Data: 2003-10-19 19:17:43

Temat: Re: jak zazywac tabletki wykonane w aptece
Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wewnątrz jakiś proszek. Dać to dziecku całe do zjedzenia, czy tylko ten
> proszek? W aptece nie pomyślałem, by zaglądać do torebki.

To "UFO" to najprawdopodobniej takie wypraski z opłatka. Opłatki zwykle
bywają jadalne.

JoP

3. Data: 2003-10-19 20:36:03

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Tomasik wrote:
> [...]
> zawierających wewnątrz jakiś proszek. Dać to dziecku całe do
> zjedzenia, czy tylko ten proszek? W aptece nie pomyślałem, by

w UFO daj :) jakbeda trudnosci z przelknieciem, to zadzwon do lekarki i
zapytaj czy mozna to przemycic np w soku bez oplatka. czasami mozna,
czasami nie.

Adam

Bolący i bardzo powiększony węzel chłonny
Ostatnie dwa dni-mozesz jeszcze pomoc......
maść, żel, krem
ścięgno Achillesa
Uderzenia gorąca i preparaty