jak zrobić sweterek na drutach?

1. Data: 2003-06-21 18:31:34

Temat: jak zrobić sweterek na drutach?
Od: "Masia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!

Jestem w 14 tygodniu ciąży i chciałabym się nauczyć robienia na drutach.
Celem jest zrobienie sweterka dla mojego dzidziusia. Jeśli znacie jakieś
strony internetowe na których jest wytłumaczone jak robić na drutach, za ich
podanie byłabym bardzo wdzięczna.

Pozdrawiam, Masia :)

1. Data: 2003-06-24 11:30:34

Temat: Re: jak zrobić sweterek na drutach?
Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Strony nie znam po polsku, tylko po rosyjsku :( I tak najlepiej by bylo gdy by
ci ktos to pokazal, moze ktos z rodziny? Z jakiego jestes miasta, mozesz sie
umowic z dziewczynami na spotkanie w twoim miescie i ci pokaza jak sie robi
najprostsze rzeczy na drutach :) Pozniej jak bedziesz wiedziala jak nabrac
oczka i jak przerabiac, to dasz sobie rade z kazdym modelem.

Pozdrawiam
Juli (Bydgoszcz)

1. Data: 2003-06-24 12:21:28

Od: "Masia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbieg okoliczności, bo ja też jestem z Bydgoszczy :)

Smoki poszukiwane !!!
szukam wzorow kubusia puchatka
pytanie do krakowianek
poszukuję nitki