jak zrobić tubę/komin :)

1. Data: 2006-11-04 16:13:32

Temat: jak zrobić tubę/komin :)
Od: "se mła" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć dziewczyny!
podczytuję Was i podziwiam Wasze robótki od dawna ale niestety w
archiwum nie znalazłam odpowiedzi na trapiące mnie pytanie :)
Chcę sobie zrobić takie cuś na głowę - komin/tuba, wiecie taki
jakby golf tylko który można zarzucić na głowę jak wiucha wiatr :)
no a normalnie będzie mi robił za gol właśnie zamiast szalika

nie mam pojęcia jaka szerokość zrobić, czy prawe lewe czy same
prawe mam robić :)

macie jakieś fajne projekty?
bardzo proszę o instrukcję lub przynajmniej szkic "słowny" jak to
zrobić :)
kupiłam włóczkę dość grubą - napisane jest na niej, żeby
używać drutów 6tek :)

pozdrawiam
lili

2. Data: 2006-11-04 16:15:05

Temat: Re: jak zrobić tubę/komin :)
Od: "se mła" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

za szybko się wysłało -

chyba że lepiej Zrobić to na szydełku? nie wiem - nie znam się :)
proszę doradźcie!

3. Data: 2006-11-04 16:49:27

Od: t...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

se mła wrote:

> za szybko się wysłało -
>
> chyba że lepiej Zrobić to na szydełku? nie wiem - nie znam się :)
> proszę doradźcie!
Ja bym zrobiła na drutach grubszych, niż podane na etykietce, żeby było
mięciutkie. Zrób sobie próbkę ściągaczem, może patentowym, zobaczysz, jak
układa się włóczka i jak przeliczyć ilość oczek na obwód.
A jaką włóczkę kupiłaś?
--
Pozdrawiam, Truscaveczka
==

4. Data: 2006-11-04 16:58:24

Od: "se mła" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jaką włóczkę kupiłaś?

o taką http://img295.imageshack.us/my.php?image=1fv3.jpg
a "gdzieśtam" chcę wplątać pasek lub coś - nie wiem jeszcze z
takiej włóczki http://img55.imageshack.us/my.php?image=2ko0.jpg

a jak przelicza się ile oczek zrobić na obwód? zmierzyć obwód
głowy i dodać, żeby nie był ciasny - no ale właśnie...ile
dodać...

5. Data: 2006-11-04 17:09:12

Od: "Lila Bohatkiewicz" <l...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "se mła" <l...@b...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
[...]

http://show.7ya.ru/private-showphoto.aspx?RubrID=346
01&PhotoID=261218&ob=0
http://show.7ya.ru/private-showphoto.aspx?RubrID=346
01&PhotoID=261327&ob=0
moze takie coś.

6. Data: 2006-11-04 17:48:16

Od: t...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

se mła wrote:

> [...]
>
> a jak przelicza się ile oczek zrobić na obwód? zmierzyć obwód
> głowy i dodać, żeby nie był ciasny - no ale właśnie...ile
http://wszystkozwloczki.webpark.pl/komplet_Alpina_th
umb.jpg
A zobacz, co robiła zdzid :) Może zapinanie rozwiąże problem?
--
Pozdrawiam, Truscaveczka
==

7. Data: 2006-11-04 17:58:33

Od: "se mła" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

t...@g...pl napisał(a):

> http://wszystkozwloczki.webpark.pl/komplet_Alpina_th
umb.jpg
> A zobacz, co robiła zdzid :) Może zapinanie rozwiąże problem?

to na szyję fajne. tylko żeby się tak na głowę naciągnęło....
da się chyba, cooo??

8. Data: 2006-11-04 17:59:40

Od: "se mła" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lila Bohatkiewicz napisał(a):

> http://show.7ya.ru/private-showphoto.aspx?RubrID=346
01&PhotoID=261327&ob=0

to fajne tylko ten "rąbek" naokoło mi sie nie podoba

a cały opis to dla mnie czarna magia. Nie znam ani skrótów dla
"druciarek" ani rosyjskiego :(

9. Data: 2006-11-04 18:17:23

Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik se mła napisał:
> [...]
4601&PhotoID=261327&ob=0

> to fajne tylko ten "rąbek" naokoło mi sie nie podoba
>
> a cały opis to dla mnie czarna magia. Nie znam ani skrótów dla
> "druciarek" ani rosyjskiego :(

ja bym zroila tak;
oczka prawe drugi rzad lewe
proba sciegu okolo 20 oczek,zmierzyc i pomnozyc razy obwod glowy z
zapasem,na t.z.oko ;)
no i robilabym naokretke,czyli na minimum 3 drutach
mysle ze nie bedzie z tym wielkiego problemu
a wloczka sliczna
pozdrawiam kasias

10. Data: 2006-11-04 18:32:36

Od: t...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

se mła wrote:

umb.jpg

> to na szyję fajne. tylko żeby się tak na głowę naciągnęło....
> da się chyba, cooo??
Musi się dać.
Swoją drogą, ja tylko serwetki robię ze schematów ;) Resztę na oko :)
Kto nie próbuje, temu nie wychodzi ;)
--
Pozdrawiam, Truscaveczka
==
"Free speech includes the right not to listen, if not interested." Robert
Heinlein

[xxx] owoce, szukam schematów
[szycie] pomóżcie laikowi
Skarbczyk
Poszukuję hiszpańskiej instrukcji do szydełka
Golf rozpinany