jaka dieta dla sportowcow?

11. Data: 2004-08-25 06:14:32

Temat: Re: jaka dieta dla sportowcow?
Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a tak wogóle to ogólne osłabienie, senność...to mi raczej wygląda na
> przetrenowanie. wysypiaj się, może zmniejsz intensywność treningu na jakiś
> czas, daj organizmowi odpocząć - nic nie zdziałasz wykorzystując maximum
> swojej energii przed egzaminem. pozatym witaminy i składniki mineralne!!!!

No i zmniejszam intensywnosc cwiczen, to jest chyba jakis pech... miesiac do
egzmainu a ja sobie naciagnelam kostke czy cos i juz prawie chodzic nie moge
:(( ehh ...zawsze wiatr w oczy...

12. Data: 2004-08-25 09:38:59

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Magda napisał(a):

> No i zmniejszam intensywnosc cwiczen, to jest chyba jakis pech... miesiac do
> egzmainu a ja sobie naciagnelam kostke czy cos i juz prawie chodzic nie moge
> :(( ehh ...zawsze wiatr w oczy...

luz - jest sporo czasu. opaska uciskowa i galarety - tzw nozki albo z
kurczaczka czy rybki - ew w sportowym kupic kolagen - np olimpu. bedzie
dobrze. i pij duzo wody - 2x wiecej niz wypocilas

pozd
WiRAHA

13. Data: 2004-08-25 09:45:43

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> luz - jest sporo czasu. opaska uciskowa i galarety - tzw nozki albo z
> kurczaczka czy rybki - ew w sportowym kupic kolagen - np olimpu. bedzie
> dobrze. i pij duzo wody - 2x wiecej niz wypocilas

Wielkie dzieki za rade, dzisiaj maz ma mi kupic ta opaske uciskowa :)

Dieta Montignaca
test
Abgymnic
słodycze