jaką diete stosować?

11. Data: 2006-11-30 11:27:21

Temat: Re: jaką diete stosować?
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ear" <e...@o...pl> napisał w wiadomości news:ekm9vg$npb$1@news.onet.pl...

> nie powołuje się na dane producenta tylko na dane o których mówią badania polskie
(m.in.
> wspomnianej p. Wawer) i amerykańskie.

Ocenianie pozytywnie działania błonnika na podstawie efektu chudnięcia po
zastosowaniu dużej ilości błonnika w diecie, jest tak samo sensowne jak
wnioskowanie w znanym dowcipie, że mucha ogłuchła po usunięciu jej skrzydełek...

Cokolwiek by nie napisali naukowcy w swych wspaniałych badaniach - faktem jest,
że błonnik przez człowieka nie jest trawiony - i to jest najlepszy dowód,
że człowiek nie powinien się nim napychać, bo efekt może być zupełnie inny
od zamierzonego. Trafiać należy w PRAWDZIWĄ PRZYCZYNĘ nadwagi, a nie obok.

No ale najwyraźniej lubisz dużo jeść, więc błonnikowa metoda bardzo Ci odpowiada,
niestety...
Błonnik rozpycha żołądek i jelita i jeszcze bardziej nakręca chęć jedzenia,
nie wspomnę o coraz większych niedoborach w organizmie witamin i minerałów
i o chorobach, w krórych błonnik w diecie jest szkodliwy.

Krystyna
--
Panie doktorze, mój rozrusznik serca ma chyba defekt!
- Po czym pan tak sądzi?

12. Data: 2006-12-02 13:35:27

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl pisze:

> Jest nieprzyswajalny - to fakt, a więc jest automatycznie szkodliwy. Po co
> dowody?

Rozumiem, ze piszac publicznie cos tak kulawego od strony poczciwej
logiki, przyznajesz mimochodem, ze konkretnych, rzeczowych argumentow
przeciwko obecnosci blonnika w ludzkiej diecie jednak nie masz?

> Jak wiesz, że coś jest złe, jesteś do tego przekonany, to bedziesz
> mimo wszystko "to coś" jadł, bo nie dostarczyli Tobie dowodów...?...:)))

Sprawa wyglada zgola inaczej: to Tobie ktos wmowil, ze blonnik jest
szkodliwy, wiec go nie jesz i na sile szukasz potwierdzenia sensownosci
swojej decyzji. Tyle, ze fakty w postaci statystyk epidemiologicznych sa
przeciwko Tobie oraz osobie, ktorej opinie o blonniku przyjales za
pewnik. Wyniki badan, prowadzonych w ramach antyrakowego programu EPIC -
ktorym od lat bodaj kilkunastu objetych jest okolo pol miliona
mieszkancow Europy - jednoznacznie wskazuja na korelacje miedzy wieksza
iloscia blonnika w diecie, a mniejszym prawdopodobienstwem wystepowania
gruczolakow i nowotworow zlosliwych jelita grubego.

13. Data: 2006-12-02 15:41:38

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:ekrvdo$bmm$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> jednoznacznie wskazuja na korelacje miedzy wieksza iloscia blonnika w
> diecie, a mniejszym prawdopodobienstwem wystepowania gruczolakow i

"Mniejeszym prawdopodobieństwem" nazywasz dowody naukowe?
Źle mne odczytałeś. Po prostu uważam, że jak coś jest nieprzyswajalny przez
organizm, to musi być szkodliwe dla niego. Bo jeżeli nieprzyswoił, to jednak
musi coś z tym fantem "zrobić". jeżeli nawet w jakimś zakresie błonnik
pomaga organizmowi, to na pewno bardziej szkodzi jednak jego
nieprzyswajalność. A nie wmawiaj mi, że trąbię za drem Kwaśniewskim... Nigdy
nie będę powtarzał po kimś nie będąc w 100% przekonanym.
Pozdrawiam Jurek M.

14. Data: 2006-12-02 18:09:44

Od: "ali " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ear <e...@o...pl> napisał(a):

> nie powołuje się na dane producenta tylko na dane o których mówią badania
> polskie (m.in. wspomnianej p. Wawer) i amerykańskie.

mnie kiedyś uczono
wszystkich słuchaj ale swój rozum miej
trochę logiki wystarczy
aby nie wierzyć debilnym wywodom łuczonych

błonnik jest typowym wypełniaczem
ma rację bytu tylko przy niezdrowym, śmieciowym i nadmiernym żarciu
blokuje wchłanianie i pomaga w wydalaniu śmieci
taka jest jego rola a nie inna

tylko pożyteczni idioci jeszcze do tego nie doszli

15. Data: 2006-12-16 08:35:36

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

mi pomogło po prostu ograniczenie posiłków i odstawienie mięsa. 3 posiłki, nie
dojadać pomiędzy. myślę że są niezłe krótkie głodówki ale trzeba się na tym
znać (książki Małachowa)

ile jesc kalori
Do Jeffa raz i nigdy wiecej
Kogo sprowokowal a n stepnie zlozym donos Janusz Lepionko
prośba o opinie grupowiczów
Post dotyczy dzwonienia za darmo na stacjonarne po polsce i nie tylko za 15 zl tygodniowo