jaką golarkę elektryczną kupi

1. Data: 2003-01-23 22:00:04

Temat: jaką golarkę elektryczną kupi
Od: "MarP" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Kiedyś mi radzono, że tylko taką 'z siateczką' , a nie z głowicami
obrotowymi, ale było to dosyć dawno. Obecnie wybór jest na rynku dosyć duży
i nie wiem co kupić. Wiem jedno, najprostszy model Brauna (z pojedynczą
głowicą) nie przypadł mi do gustu. Zastanawiam się nad Philipsem, z
obrotowymi ostrzami - jednak. Może podzieli się ktoś doświadczeniami w tym
względzie.
Z góry dzięki,
pozdrawiam.

1. Data: 2003-01-24 08:24:52

Temat: Re: jaką golarkę elektryczną kupi
Od: "Andrzej i B." <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarP" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> głowicą) nie przypadł mi do gustu. Zastanawiam się nad Philipsem, z
> obrotowymi ostrzami - jednak. Może podzieli się ktoś doświadczeniami w tym

Ja zdałem się na teścia i kupiłem wysoki model BRAUNA 6520 z siateczką
metalowa srebrna obudowa (normalna cena sklepowa powyżej 600,- a ja na
wyprzedaży serii w Selgrosie za połowę) i używam od 20 miesięcy bez wymiany
ostrzy. Akumulatorek starczy na tydzień a ładuje się 1 godzinę. Napięcie
ładowania od 12-240 V prądem stałym lub zmiennym więc jest bardzo
uniwersalna. Teść zmienił jednak na PHILIPSA (taki kameleon zmienia barwy
zależnie od kąta patrzenia) i twierdzi iż jest o klasę wyższa ale jej cena
była też wyższa. Przy tym sprzęcie często cena decyduje o jakości bo jeśli
jedna firma produkuje cały szereg modeli od 70-700 złotych to każdy wyższy
model jest odrobinę lepszy. W Philipsie wolniej się tępią ostrza (uwaga
teścia) i jest wodoodporny można płukać pod bieżącą wodą ostrza i mechanizm.

1. Data: 2003-01-24 08:42:13

Od: "Mietek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Brauna (z pojedynczą
> głowicą) nie przypadł mi do gustu. Zastanawiam się nad Philipsem, z
> obrotowymi ostrzami - jednak. Może podzieli się ktoś doświadczeniami w tym
> [...]
*** dlaczego nie golisz się ostrzem ?
Mietek

1. Data: 2003-01-24 15:14:01

Od: "Mirek" <_...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> głowicą) nie przypadł mi do gustu. Zastanawiam się nad Philipsem, z
> obrotowymi ostrzami - jednak. Może podzieli się ktoś doświadczeniami w tym

Używałem przez kilka lat BRAUNA z górnej półki (5540), teraz mam taniego
PHILIPSA (bodajże 4806) z trzema obrotowymi głowicami. Moim zdaniem Philips
jest lepszy. Braunem goliłem się przez ok. 7-10min. Philipsem wystarczy
3-4min. Polecam Philipsa. Mój kosztował 229PLN. (Poprzedni BRAUN coś około
600 i to ładnych kilka lat temu.).

Mirek

1. Data: 2003-01-24 15:25:44

Od: Jack Szaniawski <i...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

a sa takie golarki ktore pozwalaja zostawic 1mm zarostu?

1. Data: 2003-01-24 15:29:59

Od: "Chmiell" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> głowicą) nie przypadł mi do gustu. Zastanawiam się nad Philipsem, z
> obrotowymi ostrzami - jednak. Może podzieli się ktoś doświadczeniami w tym

To ja Ci powiem dlaczego z obrotowymi ostrzami a nie siateczką - wystarczy
ze masz
1-2 dniowy zarost i juz masz problem z dokladnym i wygodnym ogoleniem sie
maszynka
z siateczka, natomiast przy glowicy z obrotowymi ostrzami masz szczeliny w
ktore
wchodzi wlosi juz - dlatego od lat kilkunastu jestem zwolennikim takich
maszynek.

Teraz czy dwu czy trzy głowicowa - wg uznania ale jednak sklaniam sie ku 3
glowicowej

I firma - chyba tylko Philips na rynku w tej technologii..........

To tyle,

Dobrego wyboru zycze!
Chmiell

1. Data: 2003-01-24 22:17:41

Od: "MarP" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> *** dlaczego nie golisz się ostrzem ?
> Mietek

Przyzwyczajenie,
po prostu dla mnie tak jest wygodniej, no i chyba szybciej. Na mokro golę
się od czasu do czasu.

MarP.

1. Data: 2003-01-25 08:42:42

Od: "Andrzej i B." <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chmiell" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> glowicowej
>
> I firma - chyba tylko Philips na rynku w tej technologii..........

W moim Braunie nie ma tego problemy bo jest to problem prostszych siateczek.
U mnie jest problem dopiero od 2 milimetrów ale też jeszcze goli . Mam dwie
siateczki po bokach a w części środkowej tnie pasek z szczelinami do cięcia
długich włosów podobnie jak w obrotowych włos wchodzi w szczelinę i jest
cięty ale to mają tylko niektóre golarki. W wcześniejszym poście nie pisałem
nic o tym jak goli bo to wydawało mi się oczywiste że idealnie jeśli weźmie
się maszynkę z tzw. najwyższej półki. Noszę bródkę z kilkudniowym zarostem i
ją strzygę maszynką do włosów bez nasadek to daje 2 mm zarost (ktoś się o to
jeszcze pytał). Ale nie upieram się za siateczkami bo chyba bym teraz kupił
Philipsa. Warto zorientować się jedynie ile kosztuje komplet nożyków na
wymianę.
Andrzej

1. Data: 2003-01-25 09:20:21

Od: "Mietek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przyzwyczajenie,
> po prostu dla mnie tak jest wygodniej, no i chyba szybciej. Na mokro golę
> się od czasu do czasu.
>

> MarP.
*** używałem golarki el. 10 lat Różne modele. Ostrzem ogoliłem się jak raz
brygada remontująca sąsiednie korki wywaliła rano korki w bloku. Zauważyłem,
że po zwykłej maszynce jednak lepiej jestem ogolony. I tak już zostało.
Obecnie używam jednorazówek. Golenie zajmuje mi może minutę.
pozdrawiam
Mietek
PS. Kiedyś w gazecie było takie ogłoszenie " za dopłatą zamienię golenie na
miesiączkę"

dzialka z domem letniskowym-Tuszyn-Las/L odz
koldra antyalergicza Dupont - prosze o rade
Forte meble kuchenne
lepsza izol. akustyczna - wełna czy polepa ?
wpis w spoldzieli mieszkaniowej?