jaka jest oficjalna strona www RTV EURO AGD ?

1. Data: 2004-12-06 08:01:58

Temat: jaka jest oficjalna strona www RTV EURO AGD ?
Od: "D_J_B_J" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-12-06 08:03:30

Temat: Re: jaka jest oficjalna strona www RTV EURO AGD ?
Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-12-06 10:25:31

Od: "MaxRedaktor" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:bdf0e85515513d9a0d7bd26818858679@news.home.net.
pl...
: > jak w temacie
:
: AFAIK nie maja strony www. Przynajmniej nie taka na ktorej by byla
: oferta... Niestety.
:
Dlaczego _niestety_? Jedyną korzyścią z robienia zakupów w tym sklepie jest
to, że czasem mają raty bez dodatkowych kosztów. Cen najniższych nie mają,
za to nieraz można się nieźle naciąć na ich "promocjach".

pzdr

Jacek

1. Data: 2004-12-06 11:51:55

Od: "D_J_B_J" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a jakiś tel. można prosić do jednego ze sklepów ?

1. Data: 2004-12-06 13:01:10

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "D_J_B_J" <d...@p...onet.pl>
> a jakiś tel. można prosić do jednego ze sklepów ?

0 700 xxx xxx
Koziłek Matołek :-)

---

1. Data: 2004-12-06 18:43:38

Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"D_J_B_J" <d...@p...onet.pl> wrote in message

> a jakiś tel. można prosić do jednego ze sklepów ?

Stron WWW nie ma, domena euro-net.com.pl.

Tak naprawdę RTV EURO AGD to:

EURO-net Spółka z o.o.
ul. Muszkieterów 15
02-273 Warszawa
Manhattan Business & Distribution Center
tel./fax (22) 573-81-00 do 02

Dział Obsługi Klienta
ul. Kasprzaka 25A
00-224 Warszawa
tel./fax (22) 837-96-40
tel. (22) 53-45-710

Informacje aktualne z grudnia 2003 kiedy usiłowałem tych niby EUROpejczyków
zmusić do przestrzegania wtedy jeszcze tylko polskiego prawa, z marnym
zresztą skutkiem :-)
Miłych zakupów,

TomekD

1. Data: 2004-12-07 13:32:34

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stron WWW nie ma, domena euro-net.com.pl.
>
> Tak naprawdę RTV EURO AGD to:

a to to co?
http://www.eurortv.pl/

--
KingAM

"Jestem w podłym nastroju i cały świat poniesie tego konsekwencje"
[Garfield]

1. Data: 2004-12-07 18:04:22

Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kinga 'Słowotok' Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> wrote in
message news:cp4bdi$512$1@inews.gazeta.pl...

> a to to co?
> http://www.eurortv.pl/

Jak pisałem, aktualność danych sprzed roku...
A http://www.eurortv.pl/
Internet Works Sp. z o.o.
czyli chyba inna firma...

TomekD

Przepis na ser zolty domowy - obiecalem.
jaki blender?
Robot kuchenny SIEMENS MK 52800 - gdzie w W-wie promocja ?
Pierniczki Anki - relacja i errata do przepisu
masa z krowek