jaka kanwa do Twin Sisters z serii gakonga?

1. Data: 2003-08-10 21:17:52

Temat: Re: jaka kanwa do Twin Sisters z serii gakonga?
Od: "lalka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>No to masz straszny problem.
Ja rowniez BARDZO PROSZE O PRZESLANIE KLUCZ DO TYCH SLICZNISCI!!!
Moge Ci jednak dopomoc...
Kupilam kanwe, ktora na22 kratki ma 5 cm.
A i tak wszystko jest mikroskopijne. Na moj gust....
Napisz do mnie czy jestes zainteresowana ta kanwa i jezeli mozesz, to daj
znac, czy dasz rade odstapic mi te schematy.
Na wspomnianej kanwie wyszywam dzieci - zwierzatka i sa na serio urocze!!!
Ciao

1. Data: 2003-08-11 19:22:21

Temat: Odp: jaka kanwa do Twin Sisters z serii gakonga?
Od: "MK" <z...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wedlug zalecen projektanta powinna to byc Aida 18, czyli ok 7 krzyzykow na
cm. Powinno
sie to haftowac podwojna nitka muliny. W przypadku 22 krzyzykow na cal, jak
to w Twoim przypadku chyba najsensowniejszym rozwiazaniem bedzie scieg
gobelinowy, czyli polkrzyzyk. A moze masz potrojna nitke?

Pozdrawiam,

Perla

Użytkownik T0SIA <t...@n...onecie.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bh5qqa$fap$...@t...icpnet.pl...
-----------

1. Data: 2003-08-11 20:01:50

Od: "T0SIA" <t...@n...onecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MK" <z...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> to w Twoim przypadku chyba najsensowniejszym rozwiazaniem bedzie scieg
> gobelinowy, czyli polkrzyzyk. A moze masz potrojna nitke?

trzymalam sie zalecen, czyli tam gdzie polkrzyzyk tam byl wlasnie
polkrzyzyk, tam gdzie jedna nitka to byla faktycznie jedna niteczka.. ale
jak zaczelam robic krzyzyki z 2 nitek to mi robotka zaczela w pewnym miejscu
puchnac no i skapitulowalam.. a najladniej to faktycznie wychodzi
polkrzyzykiem..
mimo wszytsko pochodze po sklepach..moze dostane te 18 :-)
--
Pozdrawiam - T0SIA
"Kobieta winna być na tyle wykształcona, by przyciągać głupich mężczyzn,
i na tyle wulgarna, by kusić inteligentnych." Jeane Moreau

szydelko-limki
XXX Zodiak Lanarte
Pozdrowienia z Chorzowa
siema