jaką kuchenke?

1. Data: 2002-03-16 09:30:46

Temat: jaką kuchenke?
Od: "cytryna" <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

pytanie poruszane juz pewnie tysiace razy ale czy ktos moze mi poradzic jaka
kuchnie (kuchenke) kupic. Tzn. jakiej firmy. Uparłam sie na: gora - gaz,
dol - elektryczny. Maz: dol i gora elektryczne ..... (efektowne)
Pewnie sie w tej kwestii dogadamy w chwili zakupu ale jakiej marki ma byc
(nie do zabudowy), jakie sa najwytrzymalsze?
pozdrowionka
cytryna

1. Data: 2002-03-18 17:30:52

Temat: Re: jaką kuchenke?
Od: "Ania P." <p...@f...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja i mama mamy z Amici. Moja jest cala elektryczna z plyta ceramiczna,
mamy - gora gaz, dol prąd :-). Obie maja elektroniczne programatory, i
termoobieg w piekarniku. Wazne: Kuchenka z płyta ceramiczną wymaga wielkiej
mocy, w mieszkaniu lub domu należy miec tzw. sile (czyli trzecia faze).
Jezeli się tego nie ma, zostaje płyta gazowa i elektryczny piekarnik.
Kuchenki te byly raczej tanie, a sprawują się zadziwiajaco dobrze. Jedna
uwaga: ja czesto uzywam programatora (szczegolnie minutnika) i pokretlo
owego troche sie juz wyrobilo, co utrudnia ustawienie czasu gotowania, a mam
te kuchenke dopiero 3 lata.

--
Ania P. (ktora sie aktualnie przeprowadza i nie wie co zrobic z kuchenka,
ktorej wziasc nie moze - nieszczesna plyta ceramiczna :-(((

1. Data: 2002-03-20 09:31:37

Od: <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> owego troche sie juz wyrobilo, co utrudnia ustawienie czasu gotowania, a mam

A w moim masterkuku po 4 latach wypaleniu uległy styki w programatorze... nowy
programator/zegar = 350 PLN!!!

*p*

tajskie warzywa smazone (P)
obiecany przepis na paste curry i o tajskim curry w ogole (dlugie)
Salutation de opakowana
Pomysł na rzeżuchę?
ciasteczka