jaka lodówka?

1. Data: 2004-07-03 10:54:05

Temat: Re: jaka lodówka?
Od: "sawicki" <a...@m...elka.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Whirlpool (ARC 1620), Electrolux (ERC 1943)
> oraz Polar (C 2002 A) znalazłem i one pasowałyby mi. Teraz pytanie: na
> którą markę się zdecydować? Ważne żeby była też w miarę cicha i nie
> budziła w nocy.

Kup taka ktora ci sie najbardziej podoba. Dobrze aby miala odpowiednio
regulowane polki, byla latwa w sprzataniu, miala zamykane pojemniki na jajka
;) . Jesli chodzi o glosnosci to tego typu lodowki sa bardzo ciche. O klase
energooszczednosci takze nie masz sie co martwic bo takie male lodowki biora
bardzo malo pradu.

1. Data: 2004-07-03 11:43:48

Temat: jaka lodówka?
Od: mirko <rmirko@_nospamisko_poczta.of.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

Będę musiał kupić niezbyt duża lodówkę (bo do kawalerki :)), wysokość
ok. 100 cm w cenie do 1 tys zł. Z tego co udało mi się wyszukać w necie
to trochę nie ma dużego wyboru lodówek o tym wzroście (bo albo 85 cm,
albo 120 i więcej). Jedynie Whirlpool (ARC 1620), Electrolux (ERC 1943)
oraz Polar (C 2002 A) znalazłem i one pasowałyby mi. Teraz pytanie: na
którą markę się zdecydować? Ważne żeby była też w miarę cicha i nie
budziła w nocy.

pozdrowienia,
mirko

1. Data: 2004-07-04 10:02:11

Od: mirko <rmirko@_nospamisko_poczta.of.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sawicki napisał:
> [...]
> energooszczednosci takze nie masz sie co martwic bo takie male lodowki biora

OK. Pochodzę po sklepach i sobie pooglądam.

BTW Do osób z Wrocławia: gdzie sa dobre i tanie sklepy AGD? Pytam, bo
nie znam za bardzo Wrocławia i nie mam też samochodu, żeby zjeździć całe
miasto. (najlepiej w okolicach Nowego Dworu).

pozdrowienia,
mirko

Ile schnie gips?
grzejniki
slup energetyczny w ogrodzie
Pytanie
ubezpieczenie mieszkania a kredyt hipoteczny