jaka masz cere - robimy sonde?

1. Data: 2002-07-19 21:17:54

Temat: jaka masz cere - robimy sonde?
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ciekawa jestem jaka cera przewazy?:) czy ktoras z was nie ma zadnych
problemow z cera - ma sliczna, normalna z nierozszerzonymi porami?...

moja jest bardzo tlusta z rozszerzonymi naczynkami i do tego bardzo
wrazliwa - same z nia problemy:( jedyna pociecha, ze nie jestem
uczuleniowcem.

1. Data: 2002-07-19 21:25:03

Temat: Re: jaka masz cere - robimy sonde?
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> moja jest bardzo tlusta z rozszerzonymi naczynkami i do tego bardzo
> wrazliwa - same z nia problemy:( jedyna pociecha, ze nie jestem

moja tlusta z rozszerzonymi porami i ich konsekwencjami ;-((
pociecha - tez nie jestem uczuleniowcem :-)
iwon(k)a

1. Data: 2002-07-19 21:57:27

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:

> moja tlusta z rozszerzonymi porami i ich konsekwencjami ;-((
> pociecha - tez nie jestem uczuleniowcem :-)
> iwon(k)a

A ja do tego - uczuleniowiec :-(.

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2002-07-19 22:11:29

Od: "Nixe" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rena tak oto pisze:

> ciekawa jestem jaka cera przewazy?:)

Ja mam mieszaną - czoło, nos, broda - cera tłusta; policzki, okolice oczu -
sucha.

Nixe

1. Data: 2002-07-19 22:16:38

Od: Ania Wozniak <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 02-07-19 23:17, Użytkownik Rena napisał:
> ciekawa jestem jaka cera przewazy?:) czy ktoras z was nie ma zadnych
> problemow z cera - ma sliczna, normalna z nierozszerzonymi porami?...

Ech... nie dosc, ze mieszana to jeszcze superwrazliwa... wystarczy, ze
mi lzy na zimnie poleca, albo popsikam wlosy lakierem ze zbyt duzym
rozrzutem ;-) - od razu mam na policzkach czerwone placki, ktore zlaza z
oporami nawet i 4 dni... ale i tak lubie moja gebe ;-)
Ania

1. Data: 2002-07-19 23:39:26

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

:
[...]

moja tlusta jak oliwa z pierwszego tloczenia. witam i pozdrawiam wszystkich
urodziwych:)

kasica (alergik tez)
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-07-20 07:14:21

Od: "AnnaM" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rena <r...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ah9vgu$1mgt$...@p...acn.pl...
> [...]
>
> moja jest bardzo tlusta z rozszerzonymi naczynkami i do tego bardzo
> wrazliwa - same z nia problemy:( jedyna pociecha, ze nie jestem

cera normalna , zero rozszerzonych prow , zero przyszczy i roznych innych .
wiem :) zabic mnie tylko:))))
==
annaM

1. Data: 2002-07-20 07:22:06

Od: "anica" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> moja jest bardzo tlusta z rozszerzonymi naczynkami i do tego bardzo
> wrazliwa - same z nia problemy:( jedyna pociecha, ze nie jestem

ale naczynkowa i wory pod oczami
aha i tez uczuleniowiec jestem
dopiero od dwoch lat smaruje kremem buzke
wczesniej po wszystkim krosty i plamy
ale coz cos za cos
cera normalna to naczynka pekaja
i te worki.....
pozdrawiam
anka

1. Data: 2002-07-20 07:28:45

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> ciekawa jestem jaka cera przewazy?:) czy ktoras z was nie ma zadnych
> problemow z cera - ma sliczna, normalna z nierozszerzonymi
porami?...

mam śliczną normalną z normalnymi porami
I NIGDY NIE MIAŁEM PROBLEMÓW Z TRĄDZIKIEM
- dlaczego

odpowiedź prosta i szybka: szare mydło i mycie szczotką (taką jak do
pleców) całego ciała TWARZY TEŻ!!!

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2002-07-20 09:05:15

Od: "efka" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał
> ciekawa jestem jaka cera przewazy?:) czy ktoras z was nie ma zadnych
> problemow z cera - ma sliczna, normalna z nierozszerzonymi porami?...

Ja mam normalną, miejscami suchą z tendencją do pękania naczynek i na
dodatek bardzo wrażliwą, na szczeście pryszcze występują rzadko.
efka

Pozdrowionka z Lublina :)
krem pod oczy dla 28-latki?
BABY GÓRĄ:))))
Ja też juz sie zasubskrybowałam!
Farbowanie włosów - koniecznie u fryzjera?