jaka pompa do podlewania ogrodu zamiast ruskiej

następny post »
From: "met" <m...@s...eu.wytnijto.org>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: jaka pompa do podlewania ogrodu zamiast ruskiej
Date: Fri, 2 Sep 2005 22:46:03 +0200

Witam,

Od wielu juz lat uzywam rosyjskich pomp membranowych do tloczenia wody ze
studni do zraszaczy.
Jednak sprzet jest bardzo awaryjny i chce kupic cos pewniejszego.
Jakiego typu powinienem kupic pompe? rozumem ze wirnikowe odpadaja ze
wzgledu na cisnienie.
Czy hydrofory albo glebinowe sie nadaja?
Jakich firm polecacie, jaka moc bedzie odpowiednia?

Dla ustalenia uwagi podam, ze glebokosc mojej studni to 6-7m. srednica wezy
to 3/4 do przez 15m i
dalej do roznych czesci ogrou max 15m wezem 1/2.
Zalezy mi na tym zeby bylo wysokie cisnienie w pryskaczach, pompa mozliwie
cicha i energooszczedna.

dzieki
piotrek