jaka szczepionka na grypę

1. Data: 2004-10-26 22:19:25

Temat: jaka szczepionka na grypę
Od: "gordom" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.
Chciałem się zaszczepić przeciw grypie ale nie wiem jaką wybrać szczepionkę.
Jest ich kilka na rynku. Szukałem jakiś informacji na ten temat w Googlach
ale nie znalazłem. Możecie coś polecić. Czy w ogóle ma to jakieś znaczenie
kto jest producentem? Z góry dziękuję.

--
pozdrawiam,
gordom

2. Data: 2004-10-27 06:32:55

Temat: Re: jaka szczepionka na grypę
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gordom" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> Chciałem się zaszczepić przeciw grypie ale nie wiem jaką wybrać
szczepionkę.

Wirus grypy mocno mutuje i co roku pojawia się nowa odmiana (np. ptasia
grypa). Ciekawe skąd wiadomo w trakcie produkcji szczepionki, jaka odmiana
wirusa będzie w następnym roku? Moim zdaniem wszystkie szczepionki można
sobie darować, bo to jedna ściema, no chyba że firmy same produkują
odpowiednie odmiany wirusa :)
Nie przyjmuję szczepionek i nie choruję, ale to nie znaczy że nie dbam o
zdrowie i podchodzę do niego jak kaczka do umiejętności pływania :)

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

3. Data: 2004-10-27 07:09:07

Temat: Re: jaka szczepionka na gryp
Od: "wojtaszek" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może DOLIVAXIL - lek homeopatyczny.
Poleciła mi go znajoma, bo bierze go od trzech lat i jeszcze nie chorowała.
Ja właśnie go testuję na sobie.
W zeszłym roku jak się zaszczepiłem, a było to na początku września i pogoda
nie sprzyjała zachorowaniom, to i tak po 2 tygodniach się rozłożyłem.
Wybór należy do ciebie.

Pzdr
Wojtek

4. Data: 2004-10-27 12:58:22

Od: "Olga" <o...@o...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W zeszłym roku jak się zaszczepiłem, a było to na początku września i
pogoda
> nie sprzyjała zachorowaniom, to i tak po 2 tygodniach się rozłożyłem.

Na GRYPĘ się rozłożyłeś? Czy na jakąś infekcje grypopodobną?
Bo szczepionka chroni przed grypą, a nie przed "chorowaniem" na cokolwiek
wirusowego. A jakos mi się wydaje mało prawdopodobne, ze w zeszłym roku we
wrzesniu była w Polsce grypa.

O.

Zylaki powrózka nasiennego-pytania?
Bol w klatce