jaką trawę posiać?

1. Data: 2004-04-04 19:54:45

Temat: jaką trawę posiać?
Od: "Jurasy" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
będę siać trawnik na ok 30 arach. Jakie nasiona (trawy niskiej ) najlepiej
kupić? Słyszałam tylko o czymś co się nazywa "kostrzewa sawa". Czy to dobra
trawa? Czy mozecie polecić coś innego, lepszego?
Będę wdzięczna
B.

2. Data: 2004-04-04 20:07:12

Temat: Re: jaką trawę posiać?
Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:c4ppad$j8d$1@nemesis.news.tpi.pl,
Jurasy napisał(a):
> [...]
> najlepiej kupić? Słyszałam tylko o czymś co się nazywa "kostrzewa
> sawa". Czy to dobra trawa? Czy mozecie polecić coś innego, lepszego?

Nigdy się nie sieje jednej trawy. Powinna to być mieszanka a jaka to zależy
od przeznaczenia - czy będzie często deptana, przygryzana, koszona, na jaką
glebę itd itp

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

Duze drzewo w cenie malego,sosny czarne.
rozmnażanie roślin(laurowisnia,such odrzew)
Ludzie, co zrobić z tymi mrówkami?
Karagana syberyjska i modrzew. Szczepienie.
Nowości wydawnicze