jaki nawóz?

1. Data: 2000-04-27 09:01:54

Temat: jaki nawóz?
Od: "pizet" <p...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czym nawozić żywopłot (taki całkiem zwykły ,nie z grabów) ,trawnik wszystko
posadzone w tamtym roku. Czy jest jakiś uniwersalny nawóz do wszystkich
roślin ogrodowych??? Jakie składniki powinien zawierać?

pzdr Piotrek

2. Data: 2000-04-28 18:42:56

Temat: Odp: jaki nawóz?
Od: "Wojciech Bociański" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najtaniej i najbardziej uniwersalnie wypadnie Azofoska

W.Bociański

Użytkownik pizet <p...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8e8vmo$r5f$...@h...man.lublin.pl...

3. Data: 2000-05-02 08:37:23

Temat: Re: jaki nawóz?
Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Azofoska to nazwa handlowa producenta. Postaraj sie o najtansza saletre
amonowa z wapniem i potasem. U mnie na wsi 50kg kosztuje ok 25 zł.
Pozdrawiam
Grzegorz

4. Data: 2000-05-03 05:04:29

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> napisał w wiadomości
> Azofoska to nazwa handlowa producenta. Postaraj sie o najtansza saletre
> amonowa z wapniem i potasem.

Saletry amonowej razem z wapnem nie miesza się. W Twojej propozycji brak
jest mikroelementów. które zawiera właśnie Azofoska.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

tatarak
Zywoplot z grabow
CISY OGRODOWE NA ZYWOPLOTY do sprzedania
CISY OGRODOWE NA ZYWOPLOTY do sprzedania
Moj ogród - zakładanie