jakie badania?

1. Data: 2004-05-07 09:36:38

Temat: jakie badania?
Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie.

Jakie badania zrobic dziecku 12-letniemu, zeby stwierdzic, czy nie ma
"reumatyzmu" .
Musze zrobic to badanie, zeby wykluczyc te chorobe...a nie mam sil
opisywac moich spotkan ze sluzba zdrowia.
Czy morfologia i OB cos powie? Wiem, ze bylo jeszcze jedno badania (bo
robilam 2 lata temu) al nei moge znalezc i dlatego prosze grupe o pomoc.

Bardzo prosze o informacje.
Z gory serdecznie dziekuje.

--
pozdrawiam b.
p.s. Jeśli chcesz napisać do mnie usuń [usunxxx] z mojego adresu

2. Data: 2004-05-07 11:21:38

Temat: Re: jakie badania?
Od: "M." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm? Może odczyn Waalera Rosego? Odczyn lateksowy? Miano ASO
(antystreptolizyny)? RF?

Tak sobie tylko głośno myślę.

M. (nie lekarz)

3. Data: 2004-05-11 07:20:09

Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

M., 2004-05-07 13:21, wrote...

> Hmm? Może odczyn Waalera Rosego? Odczyn lateksowy? Miano ASO
> (antystreptolizyny)? RF?
>
> Tak sobie tylko głośno myślę.

Dziekuje!
Chodzilo o odczyn Waalera Rosego. Aso ponoc juz nei robia.
No ale na to moze dac skierowanie tylko reumatolog.
Serdecznie dzieki za pomoc.
--
pozdrawiam b.
p.s. Jeśli chcesz napisać do mnie usuń [usunxxx] z mojego adresu

Sprzedam sprzet dla stomatologow
Leczenie nowotworów i innych schorzeń ziołami z Peru i dam pracę
Rozliczenie z NFZ