jakie bezpieczne środki do zmywarki?

1. Data: 2017-01-03 18:59:14

Temat: jakie bezpieczne środki do zmywarki?
Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

w czym prać naczynia, żeby się nie truć fosforanami, tlenkami,
karbooksylanami, środkami powierzchniowo czynnymi... ?

2. Data: 2017-01-03 19:09:05

Temat: Re: jakie bezpieczne środki do zmywarki?
Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-03 o 18:59, yapann pisze:
> w czym prać naczynia, żeby się nie truć fosforanami, tlenkami,
> karbooksylanami, środkami powierzchniowo czynnymi... ?
Nie zapomnę mojej pierwszej zmywarki w 1967 roku - druhna Zosia ZHP
cudownie myła menażki w zimnej wodzie w potoku używając tylko piasku.
Żadna z moich żon nie miała takich umiejętności... :)
pozdr
Stefan

3. Data: 2017-01-03 21:01:18

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-03 o 18:59, yapann pisze:
> w czym prać naczynia, żeby się nie truć fosforanami, tlenkami,
> karbooksylanami, środkami powierzchniowo czynnymi... ?

W rzece.
Albo w piasku.

Pozdrawiam,
MW

4. Data: 2017-01-03 23:07:21

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

halo, Ziemia! pytanie Wam nie przeszkadza? (może mam nasypać piasku do
zmywarki..)
Sztuka odpowiadania na temat jest nieosiągalna dla szanownych rozmwców? czy
tylko netykieta (np wysiłek OffTopik'nięcia odpowiedzi) - ?

OT:
Akurat myjąc aluminium (menażki) piachem - powodujesz ciągłe odkrywanie
warstw aluminium /mikroarysowania, przez które łatwo przedostają się alu do
jedzenia.

5. Data: 2017-01-03 23:48:13

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

yapann wrote:

> halo, Ziemia! pytanie Wam nie przeszkadza?

przeszkadza toppostowanie

> [...]
> warstw aluminium /mikroarysowania, przez które łatwo przedostają się alu do

a mycie detergentami niszczy środowisko.
tylko ostatnio jak myłem menażkę piachem w rzece to detergent było dosyć
mało dostepny

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

6. Data: 2017-01-04 00:52:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:
> [...]
> cudownie myła menażki w zimnej wodzie w potoku używając tylko piasku.
> Żadna z moich żon nie miała takich umiejętności... :)

A gdzie dziś czysty piasek...?
:-(

--
XL

7. Data: 2017-01-04 08:34:02

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.01.2017 o 23:07, yapann pisze:
> (może mam nasypać piasku do zmywarki..)

Byle nie po oczach!

> Sztuka odpowiadania na temat jest nieosiągalna dla szanownych
> rozmwców? czy tylko netykieta (np wysiłek OffTopik'nięcia odpowiedzi) - ?

Chyba jednak netykieta trudna do przyswojenia. Odpowiadaj pod postem.

Ewa

8. Data: 2017-01-04 09:24:46

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-04 o 00:52, Ikselka pisze:

> A gdzie dziś czysty piasek...?
> :-(

A gdzie druhna Zosia, a gdzie te czyste potoki :(
pozdr
Stefan

9. Data: 2017-01-04 11:12:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:

> A gdzie druhna Zosia, a gdzie te czyste potoki :(

I tamte prywatki!
:-(

--
XL

10. Data: 2017-01-04 13:30:40

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odpowiadaj pod postem.
>
> Ewa

Racja to.
(opinię o pozostałej części wypowiedzi - pozostawię dla siebie).

chleba naszego powszedniego
Karp
Peklowana Golonka
Pasternak zachwyca.