jakie ćwiczenia na wzmocnienie pleców/kręgosłupa - a jakie zabronione?

1. Data: 2006-12-14 06:48:07

Temat: Re: jakie ćwiczenia na wzmocnienie pleców/kręgosłupa - a jakie zabronione?
Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>wiem tylko tyle, że pływanie jest dobre ale kraulem i na grzbiecie. a
>żabka absolutnie nie

>czy ktoś może mi polecić kilka sprawdzonych ćwiczeń
>wzmacniających plecy/kręgosłup?
>bardzo mnie boli i już nie wiem jak masować plecy :)
>oczywiście przydałoby się mniej siedzenia przed komputerem ale
>ciężko wykonać...

Zacznij od tej knigi, i ćwiczeń w niej zawartej...
http://wysylkowa.pl/ks459154.html
i to JAK NAJSZYBCIEJ !!!!!!!!!!!.

Jak olejesz sprawę to za niedługo czeka cię to:
http://www.dyskopatia.pl/
a później to:
http://www.klinika.net.pl/texty/kregozmyki.htm

A najlepiej JAK NAJSZYBCIEJ zrób sobie prześwietlenie odcinka lędźiwowego,
(lub rezonans - jeśli cie stać, bo na kasę chorych poczekasz z rok), wyjdzie
na jaw czy czasami JUZ nie masz czasami zalążków dyskopatii.

Pare postów niżej kolega trochę dał ciała, i za późno poszedł do lekarza....

Wiem bo sam to przechodziłem, ale dla mnie los okazał sie łaskawy i udało mi
się uciec zapobiec zabiegowi chirurgicznemu dzięki terapii Mc'Kenzie.....

A jak siedzisz dużo przed kompem to najlepiej na tym
http://www.allegro.pl/search.php?string=kl%C4%99kosi
ad
Tylko uważaj bo niektóe klękosiady są źle skonstruowane, jeżeli cie temat
interesuje chętnie odpowiem na czym polega błąd konstruktorów
klękosiadów....

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

3. Data: 2006-12-14 11:01:46

Od: "Mermaind" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> Tylko uważaj bo niektóe klękosiady są źle skonstruowane, jeżeli cie temat
> interesuje chętnie odpowiem na czym polega błąd konstruktorów
> klękosiadów....

Ja jestem zainteresowana.
Chcę wiedzieć, dlaczego mój klękosiad jest do bani.

Inna sprawa, że teraz umiem siedzieć na zwykłym krześle ;) (choć nie każde
się nadaje)

Pozdrawiam
Jola

4. Data: 2006-12-14 12:15:02

Od: "Mermaind" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lili" <l...@b...pl> napisał w wiadomości
.com...
> czy ktoś może mi polecić kilka sprawdzonych ćwiczeń
> wzmacniających plecy/kręgosłup?

Chodzi nie tylko o wzmocnienie. Także np. o rozciągnięcie. Oraz naukę
zachowania prawidłowej, fizjologicznej postawy.

Ja ćwiczę tai chi.

Pozdrawiam
Jola

5. Data: 2006-12-14 15:58:11

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja jestem zainteresowana.
> Chcę wiedzieć, dlaczego mój klękosiad jest do bani.
>
> Inna sprawa, że teraz umiem siedzieć na zwykłym krześle ;) (choć nie każde
> się nadaje)

Zapraszam na moją stronę:
http://nmp1.w.interia.pl odnośnik Zdrowie.

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

Grzybice
liszaje - czym wyleczyć?
Wstrząśnienie mózgu, mdłości - jak długo?
Re: czy mozliwa jest reklamacja w aptece?
co dobrego i sprawdzonego na stan zapalny jamy ustnej / zebow..