jakie kombinacje - zestawienie1

11. Data: 2003-01-29 14:46:49

Temat: Re: jakie kombinacje - zestawienie1
Od: "Ania K." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
news:26679-1043850402@213.17.138.62...
> albo
> >

> Źle przeczytała tam było "niebo i(!!) piekło"
> ;-)))

Może jeszcze inaczej - raz niebo raz piekło i tak w kółko Macieju ;)))))) do
"znudzenia" ;)))))))

--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<-<

12. Data: 2003-01-29 14:48:15

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Może jeszcze inaczej - raz niebo raz piekło i tak w kółko Macieju
;)))))) do
> "znudzenia" ;)))))))

Znowu nie to słowo - do 'wyczerpania' ;-))))

Pozdrawiam
Qwax

13. Data: 2003-01-29 14:49:38

Od: "Ania K." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> niebo

> ;)))))) do
> >
> Znowu nie to słowo - do 'wyczerpania' ;-))))

No przecie dałam cudzysłów, bo słowa mi zabrakło ;))))))))))
--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<-<

14. Data: 2003-01-29 14:59:27

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Macieju

> No przecie dałam cudzysłów, bo słowa mi zabrakło ;))))))))))
> --
Wyczerpana ?

;-)))
Qwax

15. Data: 2003-01-29 15:32:06

Od: "Agnieszka" <a...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JJZZ" <z...@q...pl> napisał w wiadomości
> Witajcie!
> Mam na imię Małgośka, bywam tu często. Mam męża, dwoje dzieci (3 i 1/2
roku
> i 1/2 roku).
> Pozdrawiam wszystkich.
>
> Cyba na razie nic mądrego z tego nie wynika:) :
> [...]
A na co komu takie zestawiania?????

Agnieszka

16. Data: 2003-01-29 15:36:59

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@c...com.pl> napisał w wiadomości
> A na co komu takie zestawiania?????

Na przykład. ;-)

puchaty

17. Data: 2003-01-29 18:12:03

Od: "MJ" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A my podwójne raki ...

MJ

18. Data: 2003-01-29 19:31:09

Od: "Karolina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I jeszcze coś ciekawego - prawie brak 'jednoznakowców'
>
> Pozdrawiam
> Qwax

A co myślicie o zestawieniu : bliźniaczka - bliźniak?

19. Data: 2003-01-29 20:15:25

Od: "Anka P." <j...@t...linux.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu, który zapamietamy na wieki 01/29/2003 08:31 PM, Karolina
postanowił/a nas uraczyć niniejszym stwierdzeniem:

> A co myślicie o zestawieniu : bliźniaczka - bliźniak?

znajac siebie...... to chyba bylaby katastrofa ;-)

Anka

20. Data: 2003-01-29 23:25:59

Od: "Kafesita" <k...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Może trochę czytelniej:):
> ona on

Bliźnięta Wodnik

> albo : on ona

Wodnik Bliźnięta

Nie zauwazylam takiej kombinacji :-)) Ja jestem w takiej i musze powiedziec
ze jest super, prawie zawsze sie zgadzamy :-)))

Pozdro
Kafesita

OT do "agi" <aginow.polbox.com>
Jakie kombinacje?