jakie oliwy z dodatkami...cd

1. Data: 2002-06-05 13:53:12

Temat: jakie oliwy z dodatkami...cd
Od: "Mapet\(ka\)" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>nikt nie odpowiedzial, a ja znalazlam oliwy z bazylia, oregano i
borowikami,
>a takze oliwe z przyprawami pasujacymi do pizzy.
>
>one sa naprawde pyszne!

A moge zapytac, gdzie znalazlas takie cuda? Pierwszy raz w zyciu sie z takim
czyms spotkalam i zaintrygowalo mnie. Mozna dostac taka oliwe we Wroclawiu?
No i czy mozna ja uzywac normalnie do smazenia czy tylko do salatek?
Pozdrawiam
Mapecik

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-06-05 18:16:22

Temat: Re: jakie oliwy z dodatkami...cd
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Wroclawiu?
> No i czy mozna ja uzywac normalnie do smazenia czy tylko do salatek?

w wwie mozna dostac tylko w delikatesach z ogolnie dobrym zaopatrzeniem. do
smazenia absolutnie nie polecam, caly smak wychodzi w salatkach i innych
potrawac. przy smazeniu oliwa z I tloczenia traci cale swoje pozytywne dla
zdrowia wlasciwosci.

1. Data: 2002-06-09 08:47:37

Od: c...@i...pl (Marychna) szukaj wiadomości tego autora

Kiedys od kolezanki ktora przyjechala z Wloch dostalam super
oleje z roznosciami w srodku do roznych mies i ryb (ten byl
najlepszy) oraz jeden z grzybami (borowik) w srodku.
Do ryb mial sklad: zielony szczypiorek, nasiona kopru wloskiego,
pietruszka i jeszcze cos co sie nazywa dragoncello (?), bacche
rosa(?). Rybke polewalam tym olejem na patelni, smazylam ale ile
zapachu aromatycznego sie przy okazji uwalnialo. Wygladalam
niczym niczym pies z olbrzymim slinotokiem.
Do mies olej mial sklad: tymianek, pieprz w ziarnach, szalwia,
rozmaryn, santoreggia (?)
Wybaczcie mi te znaki zapytania ale nie mam pojecia co to moze
byc.

Marychna
Pozdrawiam Marychna
Elk, Mazury

Juz 11 czerwca kolejna edycja konkursu LOT na stronach INTERIA.PL!
Wygraj bilet na dowolne polaczenie objete promocja i pakuj sie!
>>> http://link.interia.pl/f15e5

ogorki malosolne
trzeba jakoś goić te rany...trochę ot?
chlodnik litewski