jakie przyprawy do nacierania kurczaka?

11. Data: 2007-04-13 19:44:18

Temat: Re: jakie przyprawy do nacierania kurczaka?
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Apr 2007 21:44:39 +0200 w sprzyjających i niepowtarzalnych
okolicznościach przyrody grupowicz *bodzio * skreślił oto te słowa:

> co do pytania ponawiam, czy taki marynat można wlać do sosu?

Marynata na wodzie to IMO pomyłka jest.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

12. Data: 2007-04-13 19:44:39

Od: "bodzio" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

co do pytania ponawiam, czy taki marynat można wlać do sosu?

13. Data: 2007-04-13 19:57:58

Od: Paulinka <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> Marynata na wodzie to IMO pomyłka jest.

Ja nie chcę być niemiła, ale mi bodzio wybitnie apetyt odbiera.

--

Paulinka

14. Data: 2007-04-13 20:18:09

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> Marynata na wodzie to IMO pomyłka jest.

Zdecydowanie, błeee, z wódką to rozumiem;-)
--

Gosia

15. Data: 2007-04-13 20:19:27

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

bodzio wrote:

> co do pytania ponawiam, czy taki marynat można wlać do sosu?

Co do pytania, odpusc sobie ten przepis.

Ta marynata, nie ten marynat, mozna dodac do sosu, lub zrobic z niej
sos, jesli sie ja, po uzyciu jako marynate do miesa, calkowicie zagotuje.
Ja czasami redukuje marynate do stanu gestego sosu, ktorym smaruje
mieso po upieczeniu i wstawiam pod opiekacz na 5 minut.

MB

16. Data: 2007-04-13 20:24:32

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik wrote:

> Zdecydowanie, błeee, z wódką to rozumiem;-)

Piatek wieczorem, rozumiem!
MB

17. Data: 2007-04-13 20:28:33

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 13 Apr 2007 13:24:32 -0700 w sprzyjających i niepowtarzalnych
okolicznościach przyrody grupowicz *Magdalena Bassett * skreślił oto te
słowa:

> Piatek wieczorem, rozumiem!

Dlaczego? Wodka do marynaty ma sens, woda - zadnego.

18. Data: 2007-04-13 21:27:38

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 12 Apr 2007 16:04:44 +0200, Lia <i...@p...org> wrote:

> Ja to bym jedynie zastosowała sól, pieprz, słodka paprykę i majeranek.
> Ale ja to uwazam, ze kurczakowi pieczonemu niewiele więcej potrzeba, żeby
> był pyszny.

Czosnek, czosnek, czosnek!
I oprocz slodkiej ostra papryke. Mniam!

Krusz.
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

19. Data: 2007-04-13 23:44:09

Od: "bodzio" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:evoncs$1tu$4@node4.news.atman.pl...

> Ja nie chcę być niemiła, ale mi bodzio wybitnie apetyt odbiera.

wybacz najmilsza, po prostu byłem ciekaw :)

20. Data: 2007-04-14 00:20:24

Od: "bodzio" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

znalazłem inne marynate w necie:)

Marynata do mięsa drobiowego
Skład marynaty: 1 1/2 szklanki wytrawnego czerwonego wina cebula pokrojona w
piórka pokrajana łodyga selera naciowego marchewka w kawałkach 1-2 łyżki
oliwy z oliwek 1 ząbek czosnku 5 ziaren pieprzu.
Mięso drobiowe marynujemy kilka godzin.

Marynata do mięsa wieprzowego na dziko
Skład marynaty:1 szklanka wody, 2/3 szklanki octu winnego, 20 ziaren
jałowca, 10 ziaren pieprzu, 2 liście laurowe, nieco rozmarynu, cebula
pokrojona w plasterki.
Marynujemy kilkanascie godzin.

ciekawi mnie co sie z nimi robi juz po namoczeniu mięsa, i czy mięso się
zawsze w nich moczy, (naciera przyprawami) czy tylko jak jest wyraźnie
napisane w przepisie czy może na wyjątkowe okazje, próbowałem znaleźć cos na
ten temat w książce kucharskiej ale nie bardzo się doszukałem

Pozdrawiam
bodi - grupowy odbieracz apetytu

Pojemnik do robienia kostek lodu
Biszkopt