jakie solary?

1. Data: 2006-04-02 14:14:31

Temat: jakie solary?
Od: "adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Zastanawiam sie nad zalozeniem kilku lamp do ogrodu, ktore zasilane bylyby
energia sloneczna. Jakich producentow i jakie lampy polecacie?
pzdr
Adam

2. Data: 2006-04-03 10:22:35

Temat: Re: jakie solary?
Od: "Miko" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

adam <a...@p...onet.pl> wystukał(a):
> Witam
> Zastanawiam sie nad zalozeniem kilku lamp do ogrodu, ktore zasilane
> bylyby energia sloneczna. Jakich producentow i jakie lampy polecacie?

Z tego co widziałem u sąsiadów, to podobnie działają jasne kamienie :)
Ew. pomalowane na biało...

3. Data: 2006-04-05 07:44:49

Od: Marcin Marski <m...@o...pl_BEZTEGO> szukaj wiadomości tego autora

Miko napisał(a):

> Z tego co widziałem u sąsiadów, to podobnie działają jasne kamienie :)
> Ew. pomalowane na biało...

To prawda, jeśli autor myśli o lampeczkach na diody z mini-ogniwem, to
lepiej niech pomaluje ścieżkę do domu na biało. Na 100% będzie widniej.
Jeśli chce mieć zaś widno, to niech zainwestuje w lampy ogrodowe,
świetlówki markowe (przynajmniej jak mają żreć 18W to tyle żrą) i trochę
kabla i roboty.

Marcin Marski

Zamek a grubosc drzwi
nowe konto