jakie to drzewo? -jabłonka

1. Data: 2013-06-22 23:04:27

Temat: jakie to drzewo? -jabłonka
Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kto pamięta moje pytanie z sierpnia 2012 roku - jakie to drzewo?
Orzekliście, że jabłoń.
Powiedziałam, że dla sprawdzenia zaszczepię wiosną zrazami jabłoni
i powiadomię o efektach.
Szczepień zrobiłam 9, siedem przyjęło się jak te:
http://tiny.pl/hs1rf
Czyli mogę liczyć na fajne drzewko o wielorakich owocach.
Ale rośnie ono przy warzywniku, który nie mogę przenieść w inne miejsce.
http://tiny.pl/hs1r5
Muszę przenieść drzewo. Wytnę jedną nieowocującą wiśnię i już mam
miejsce. :-)
Ale zastanawiam się, czy po przesadzeniu drzewa jesienią, nie zacznie
ono odrzucać szczepień?
Macie jakieś doświadczenia w tym względzie?

Pozdrawiam Krycha.
--
,,Polak, jak mu przyjdzie fantazja do głowy, może być całkiem porządnym
człowiekiem."

2. Data: 2013-06-28 23:15:17

Temat: Re: jakie to drzewo? -jabłonka
Od: Leszek Serdyński <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ale zastanawiam się, czy po przesadzeniu drzewa jesienią, nie zacznie ono
> odrzucać szczepień?
> Macie jakieś doświadczenia w tym względzie?

Na jesieni są w sprzedaży tysiące jednorocznych okulantów z gołym korzeniem.
Czasami leżą sobie z tymi gołymi korzeniami całymi dniami na różnych
targowiskach.

Pozdrawiam
Leszek

co wyroslo na ogrodku?
Zulka [OT]
Beczki na deszczówke TANIO Konstantynów Łódzki
cyprysy nie dały rady - co w zamian?
wisnia -siewka