jakie witaminy?

1. Data: 2003-08-01 12:12:54

Temat: jakie witaminy?
Od: "dakini" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

jakie polecacie komplety witamin (typu: Centrum, nie chodzi o pojedyncze
witaminy) dla osoby 18letniej, ktora przez miesiac dzien w dzien bedzie
zywic sie tylko chlebem, ew. zupkami chinskimi? Czy jest jakis zestaw
witamin, ktory zapewnialby wymagana dawke dzienna, mial co trzeba, byl
dostepny w Polsce?
Poleccie cos. Dzieki.

---------------------------
d...@i...pl
"nie myśl.odczuwaj."

2. Data: 2003-08-01 12:37:30

Temat: Re: jakie witaminy?
Od: "APZW" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi Hi Na tej grupie to tylko:

Vita-Complete - witaminy z Kanady - Bez alergenów, cukru, drozdzy, glutenu,
laktozy, sztucznych barwników i kolorantów. Odpowiednie m.in. dla alergików,
diabetyków i wegetarian. Pytaj w aptekach lub zobacz www.vitacomplete.com

A tak na poważnie to np Centrum zapewnia większośc dziennego zapotrzebowania
na witaminy i mikroelementy.

Pytanie tylko jedno: Co dana 18 letnia osoba ma zamiar robić przez
wzmiankowany okres?

--
Wojciech "IRenka" Olender
mailto:a...@p...pl

3. Data: 2003-08-01 12:52:49

Od: "ivona" <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dakini" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> witaminy) dla osoby 18letniej, ktora przez miesiac dzien w dzien bedzie
> zywic sie tylko chlebem, ew. zupkami chinskimi?
W mojej rodzinie sprawdza się Supradyn. Wersja drażetkowa jest
wygodna w warunkach turystycznych. Miesięczna kuracja ok. 25 zł.

4. Data: 2003-08-02 21:04:01

Od: "autechrex" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

najlepsze witaminy mają:
- polskie dziewczyny

blondynki do 172cm wzrostu

lekka zmiana świadomości, popęd, nakręcenie
aktualne prawo farmaceutyczne
Środki moczopędne a pigułki.
ciekawy teścik kobiety:)
DHEA?