japonczyk - jak?

1. Data: 2002-11-27 08:30:15

Temat: japonczyk - jak?
Od: "and" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uprzejmie proszę o szybką pomoc w następującej sprawie.
Na zbliżajace się Andrzejki chcialbym ugościć znajomych podając m. in.
śledzia po japońsku, ale nie na półmisku, lecz w porcjach. Każdy będzie
wtedy równo potraktowany, a możliwość wzajemnego podżerania sobie, czego
można po tych sępach się spodziewać, zostanie przynajmniej teoretycznie
wykluczona. Napiszcie więc, z czego i jak skomponować taką porcyjkę. To, że
jajko na twardo, to wiem. Ale jaki śledź - chyba w oleju? A sałatka jaka? I
co jeszcze? I jak to wszystko ułożyć na talerzu? Błagam, tu chodzi o mój
honor! Moja małżonka odmówiła współpracy w tym zakresie i jest przekonana,
że ja sobie nie poradzę z jakimś głupim śledziem.

pozdrawiam i z góry dziękuję za przepis, albo przynajmniej za odpowiedni
link

Andrzej

(mój e-mail: a...@a...pl)