jedzenie do syta

1. Data: 2003-07-16 21:32:47

Temat: jedzenie do syta
Od: "Jerzy \(Dusk\)" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może to powszechne, ale mnie nieco dręczy. Mianowicie, jeśli jestem dość
głodny, to muszę zjeść do syta, wręcz opchać się, bo w przeciwnym razie po
mnijeszym posiłku - chociaż zaspokaja głód - czuję pieczenie oczu, łzawię,
ziewam, nawet mnie kark jakby tępo trochę boli, nieco mnie trzęsie -
objawy jednak nieco inne niż przy hipoglikemii. Te objawy powodują, że
muszę zaraz "dojeść". Jestem szczupły i nie mam problemów z dietą, to
jedna zauważona niedogodność.
Czy jakos to można "wyregulować"?

--

Jerzy
~~~~

2. Data: 2003-07-16 21:32:51

Temat: Re: jedzenie do syta
Od: "Narden" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a to ciekawe... myślałam, że tylko ja mam takie dziwną potrzebę "dopchania
się". Nic mnie nie boli, poza tym, że zwyczajnie chce mi się 5 minut później
jeść. I też nie mam kłopotów z nadwagą. Może to się jakoś nazywa?
Monika

3. Data: 2003-07-17 09:21:38

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
później
> jeść. I też nie mam kłopotów z nadwagą. Może to się jakoś nazywa?

Też to mam ale tylko wtedy gdy na obiad nie ma mięska ;-))

Pozdrawiam
Qwax

"załamanie" tarczycy?
Zmiany na wątrobie i trzustce-dać sie ciąć od razu?
Przed wizyta u kardiologa...
Migdałki czyli zmora niejednego z nas
zaciskanie zębów