jest tyle pieknych filmow, sf

11. Data: 2019-12-17 14:43:13

Temat: Re: jest tyle pieknych filmow, sf
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

nie wiem na jakim ksiezycu ty zyjesz no ale to nie moja sprawa
---
Jak najbardziej twoja, skoro piszesz ;P
Jesli nie twojato olej albo nie klam
Gaz ;P

12. Data: 2019-12-17 17:01:26

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/12/2019 o 13:43, m...@g...com pisze:
> nie wiem na jakim ksiezycu ty zyjesz no ale to nie moja sprawa
> ---
> Jak najbardziej twoja, skoro piszesz ;P
> Jesli nie twojato olej albo nie klam
> Gaz ;P

moze jak dziecku sprobuje, nie ja zadalem pytanie, nie ja na podstawie
szczerej odpowiedzi wymyslilem sobie cos, gdyby mi zalezalo tlumaczyc
rzeczy oczywiste to zapytalbym na poczatek: na chuj mi kontakt z
fanatykami? proste, wg mnie ofc, i to znowu nie moja sprawa i problem
czy ty badz ktokolwiek inny zyje zamkniety bez kontaktu ze swiatem

--
gazebo

13. Data: 2019-12-17 17:17:47

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

[...]
moze to ty zyjesz zamkniety bez kontaktu ze swiatem tak bardzo ze nawet
kontakt z tymi ktorych uwazasz za h...wych fanatykow cie ratuje Gaz -co?
Wyjdz gdzies do ludzi, przewietrz sie, ja nie musze byc tym z kim myslisz
ze gadasz czyli fanem-tykow ;p

14. Data: 2019-12-17 17:31:11

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/12/2019 o 16:17, m...@g...com pisze:
> [...]
> Wyjdz gdzies do ludzi, przewietrz sie, ja nie musze byc tym z kim myslisz

moze jestem kosmita a moze poszli do lasu, skonczyl ci koncept, dlugo to
nie trwalo, umiesz tylko odwracac wypowiedz, jak dziecko

--
gazebo

15. Data: 2019-12-17 17:36:54

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/12/2019 o 16:31, gazebo pisze:

> moze jestem kosmita a moze poszli do lasu, skonczyl ci koncept, dlugo to
> nie trwalo, umiesz tylko odwracac wypowiedz, jak dziecko

kto to jest 'chujowy fanatyk'? jak nie wiesz to nie odpowiadaj

--
gazebo

16. Data: 2019-12-17 18:00:45

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.12.2019 o 16:28, gazebo pisze:

> nie wiem na jakim ksiezycu ty zyjesz no ale to nie moja sprawa

Na tym który Prawda się nazywa, a orbituje on wokół planety nazywanej
Fakty. A prawda wygląda tak że nie ma fanatyków religijnych chcących
(świadomie bądź nie) zagłady.

17. Data: 2019-12-17 18:25:40

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/12/2019 o 17:00, Trybun pisze:

> Na tym który Prawda się nazywa, a orbituje on wokół planety nazywanej
> Fakty. A prawda wygląda tak że nie ma fanatyków religijnych chcących
> (świadomie bądź nie) zagłady.

nie wnikam w twoje wyobrazenia, nie wiem gdzie i jak zyles i dlaczego
ominelo cie wiele rzeczy i spraw zwiazanych z fanatyzmem religijnym,
skupie na jednym, skad tyle jest koncow swiata? co pare lat, skad ped do
oczyszczenia swiata wierzac w biblijny potop, dlaczego rodzic moze zabic
dziecko, chroniac go w swoim przekonaniu, przed zlem tego swiata, to
zreszta nie jest najgorsze, niektorzy nie zatrzumuja sie na rodzinie,
pamietasz Unabombera? a moze w ogole o nim nie slyszales? a moze
historia smierci zony Polanskiego tez nic ci nie mowi, prawdopodbnie
jestes zamkniety na takie fakty, a mnie, powtorze nic to nie obchodzi,
twoje zycie - twooja sprawa, tylko nie glos sie sprawiedliwym bo cie
wysmieje

--
gazebo

18. Data: 2019-12-17 18:30:50

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/12/2019 o 17:25, gazebo pisze:

> [...]
> jestes zamkniety na takie fakty, a mnie, powtorze nic to nie obchodzi,
> twoje zycie - twooja sprawa, tylko nie glos sie sprawiedliwym bo cie

a piszac Prawda z duzej litery osmieszasz sie w moich oczach, podobnie
jak Fakty TVN, powtorze po raz kolejny, to sa tylko i wylacznie twoje
slowa niczym nie podparte, twoj dream

--
gazebo

19. Data: 2019-12-17 19:00:06

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.12.2019 o 18:25, gazebo pisze:

> [...]
> prawdopodbnie jestes zamkniety na takie fakty, a mnie, powtorze nic to
> nie obchodzi, twoje zycie - twooja sprawa, tylko nie glos sie

Weźmy takiego Unabombera - to niby facet który dążył do czyjejś zagłady,
to taka zwykła popierdółka a nie fanatyk. Założę się że jak byś mu dał
"czerwony guzik" od arsenału jądrowego to zwyczajnie zes*ał by się w
gacie a nie go nacisnął. To samo z tym popieprzonym przygłupem od Sharon
Tate, nawet własnoręcznie nikogo nie zabił. Osobiście nie boję się
faceta wymachującego nożem który wykrzykuje pogróżki, znacznie bardziej
się boję polityków i wszystkiego tego co niesie tzw nauka. To są
prawdziwi fanatycy, bez ujęcia w cudzysłów.

20. Data: 2019-12-17 19:00:48

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.12.2019 o 18:30, gazebo pisze:

> a piszac Prawda z duzej litery osmieszasz sie w moich oczach, podobnie
> jak Fakty TVN, powtorze po raz kolejny, to sa tylko i wylacznie twoje
> slowa niczym nie podparte, twoj dream

A jak wygląda ta twoja CNNoska prawda, prawie pewne że o "fanatykach
dążących do zagłady" od nich nich usłyszałeś. Nie o amerykańskim
fanatyzmie w chęci panowania nad światem ale o tych którzy tylko usiłują
się przed nimi bronić i z tego powodu są nazywani "fanatycznymi
terrorystami". Nawet nie znasz pojęcia Prawda.

LGBT-genderyzm to jednak antykonstytucyjni lewaccy ideologiczni przemocowcy?
"Mamo chyba zabilem Sarę" czyli POrąbane życie LGBTowcaPL/USA [Onetowisko]
Wykopaliskowy dowod ze tego samego Boga mozna roznie zrozumiec ;P
Gdy żona lesbą się okaże...
Banan ze ściany za pół miliona zjedzony przez "wandala"