jest tyle pieknych filmow, sf

191. Data: 2020-01-24 14:58:28

Temat: Re: jest tyle pieknych filmow, sf
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24/01/2020 o 11:45, Trybun pisze:

> Gdybym poznał to możliwe że i ja bym polubił.

nic nie stoi na przeszkodzie

--
gazebo

192. Data: 2020-01-24 15:14:08

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.01.2020 o 12:50, Trybun pisze:

> Dla niewytresowanych w szkołach powyższy tekst powinien być jasny i
> zrozumiały.  Masz wątpliwości zapytaj a chętnie wyjaśnię.

Jakich wątpliwości? Przeczysz sam sobie i tyle.

> Z czego kpił?

Każde, nawet średnio ogarnięte dziecko, które trochę liznęło historii,
rozumie z czego kpił.
Ale oczywiście ty nie.

> Gdzie jego wolność?

Ale rozumiesz czym jest faszyzm? Czy tego też nie rozumiesz?

> Co ci zrobił że go prześladujesz?

Ale wiesz dlaczego faszyzm w Polsce jest zakazany? Czy tego też nie wiesz?

> Jaka dobroć, jakie cnoty, od wszystkich żołnierzy wymagasz aby byli
> "matkami teresami" w spodniach?

A mogłeś skorzystać z dobrej rady i pierdolnąć się w głowę.
Ale tego nie zrobiłeś i nadal piszesz kretynizmy.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

193. Data: 2020-01-24 15:36:58

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 24 stycznia 2020 13:19:54 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> Ale wiesz, że dzisiejsi religianci też przysięgają i się zaklinają, że
> aniołki istnieją, a obmacywanie młodych dziewcząt to wypędzanie demonów?

Vodou i dugpa... Przypomina mi się XVII-wieczny Lama Drukpa Kunley, który chwalił się
wybijaniem zębów diablicom swoją wadżrą ;) Jak byłem młodym studenciakiem o
hippiesującym światopoglądzie, to literackie opowiastki jurne o egzorcyzmowaniu
dzierlatek pytą (takie j/w i np. "Diabeł i piekło" z Boccaccia albo biografia
"starca" Rasputina) bardzo mnie fascynowały. Religia obiecująca Raj Proroka wolności
seksualnej już na ziemi, gdzie wszelkie demony wstydu i pruderii zostają zastąpione
przez ewangelię jak najbardziej rozumianej fizycznie miłości bliźniego - make love
not war... Nie dziw się zatem, że niektórzy moi rówieśnicy, a nawet starsi... do dziś
się takimi tematami ekscytują, choć już mają co najmniej 4 krzyżyki na karku.
Sukienkowi, ale chyba nie tylko...

194. Data: 2020-01-24 16:03:35

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 24 stycznia 2020 15:37:00 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> [...]
się takimi tematami ekscytują, choć już mają co najmniej 4 krzyżyki na karku.

PS. Może nie bardzo zgodne z tematem, ale tak BTW. mi się przypomniało, że ten
feminizm jakieś parędziesiąt lat temu z epoki dzieci-kwiatów nie był taki zły dla
mężczyzn... walka o prawo kobiety do orgazmu, o wcześniejszy wiek zgody dla swoich
córek etc. Dopiero później kobiety wyzwolone nagle zmieniły zdanie jak to są
wykorzystywane są przez cynicznych facetów i zaczęła się nagonka na toksyczny męski
seks, kulturę gwałtu, molestowanie - w Polsce jak zwykle opóźniona, na moich oczach
jako studenciaka widziałem, jak coraz więcej kobiet zmienia swoje oczekiwania
społeczne w stosunku do facetów, to przychodziło z Zachodem i z czytaniem nowych
książek o naukach społecznych. Kończył się permisywizm (kiedy nawet znani mi
sukienkowi otwarcie chodzili na balety i mieli na boku dziewczynę, czasem nie jedną,
a cały wianuszek licealistek i studentek bez zobowiązań...), zaczynał purytanizm.

LGBT-genderyzm to jednak antykonstytucyjni lewaccy ideologiczni przemocowcy?
"Mamo chyba zabilem Sarę" czyli POrąbane życie LGBTowcaPL/USA [Onetowisko]
Wykopaliskowy dowod ze tego samego Boga mozna roznie zrozumiec ;P
Gdy żona lesbą się okaże...
Banan ze ściany za pół miliona zjedzony przez "wandala"