jestem na chacie o anoreksji (OT)

1. Data: 2002-05-24 12:12:23

Temat: jestem na chacie o anoreksji (OT)
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak sie nie uzywa polskich liter to wychodza takie kwiatki

"terapeuta rodzinny specjalizujacy sie w terapii osob z
zaburzeniami odzywania sie"

znaczy ja sie malzonowie pokloca i maja ciche dni.......?

AgataW. (zartuje ale wiem ze anorksja to nie jest powod do smiechu)

1. Data: 2002-05-24 13:13:27

Temat: Re: jestem na chacie o anoreksji (OT)
Od: "Mapet\(ka\)" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> AgataW. (zartuje ale wiem ze anorksja to nie jest powod do smiechu)

To ja moze powiem cos ku przestrodze i przy okazji zapytam o rade. Chodze na
basen 3 razy w tygodniu. To dosyc czesto, ale spotykam tam dziewczyne, ktora
chodzi codziennie (wiem, bo szatniarka mi mowila). I ta dziewczyna na moje
oko nie wazy wiecej jak 30 kilo. Widok jest przerazajacy, nie musze mowic,
ze jak ktos "nowy" przychodzi na basen, to sie na nia caly czas gapi.
Doslownie skora i kosci. I pytanie: czy cos mozna zrobic? Zareagowac jakos
czy co? Porozmawiac z nia? Nie znam jej na "ty". To pewnie glupie, nie
odpowiadajcie...
Mapet

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-05-24 13:21:36

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Doslownie skora i kosci. I pytanie: czy cos mozna zrobic? Zareagowac jakos
> czy co? Porozmawiac z nia? Nie znam jej na "ty". To pewnie glupie, nie

Nie głupie, ale nie ruszałabym i tak samo gapienie się ludzi na nią jej
pewnie nie pomaga...
Jeśli pływa znaczy się, że ma siły więc jeść musi, może się leczy, a
plywanie jest jednym z lepszych sportów dla poprawienia kondycji mięśni.
Przy anoreksji jednym z większych problemów jest właśnie zanik mięśni, a
żeby je odbudować trzeba trochę czasu....
Tak sobie myślę, że możesz za nią po prostu trzymać kciuki i moze spróbować
przyjaźnie zagadać w zupełnie innym temacie :))

Aga

1. Data: 2002-05-24 13:29:39

Od: "Maciej Lewczuk/CD-Action" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

-- Użytkownik "Agusiek" <A...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
spróbować
> przyjaźnie zagadać w zupełnie innym temacie :))

Moze Ona choruje na atrofie miesni... Genetyka... Wtedy wlasnie plywanie,
zajecia ruchowe w wodzie, bicze wodne i tym podobna stymulacja jest
konieczna. W wodzie obciazenia miesni i ukladu kostno stawowego nie sa tak
wielkie i nie nabawi sie kontuzji...

Pozdrawiam
Maciej Lewczuk

Redakcja CD-Action
51-670 Wrocław, ul. Dembowskiego 57/61
tel. (071) 345-21-38 w. 108, fax (071) 345-21-42

1. Data: 2002-05-24 14:05:56

Od: "Jola L-L" <j...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maciej Lewczuk/CD-Action <m...@c...com.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...

Zgadzam sie i z Mackiem i Agusia. Przyczyn chorobowych moze byc wiele, wiec
pytanie o anoreksje moze byc chybione.Jesli sprawy miesniowe - to moze byc
walka o przetrwanie...
A zagadac zawsze mozesz, neutralnie , moze sie z tego ucieszyc -bo reszta ja
tylko oglada...a Ty zobaczysz w niej moze potencjalna kolezanke z plywalni.

pozdrawiam Jola L-L

1. Data: 2002-05-24 21:19:37

Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

spotykam tam dziewczyne,
> moje

> Moze Ona choruje na atrofie miesni... Genetyka... Wtedy wlasnie plywanie,
> zajecia ruchowe w wodzie, bicze wodne i tym podobna stymulacja jest
> konieczna.

Anorektyczki maja czesto prawdziwego "fiola" na punkcie sportu, znam jeden
przypadek. Dziewczyna nie jadla prawie nic, ale katowala sie i katuje ciaglym
uprawianiem sportu. Nawet w przerwie na obiad w pracy idzie biegac albo jezdzic
na rowerze. Weekendy w zimie spedza bez wytchnienia a to na nartach biegowych a
to na zjazdowych. Dla mnie to jest nieslychane skad ona bierze na to sily...

Kalina

1. Data: 2002-05-25 14:15:54

Od: "piotr-ek" <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla mnie to jest nieslychane skad ona bierze na to sily...

Wysokokaloryczne powietrze. Może mieszka w okolicach huty, jakiejś
elektrociepłowni, a może trasy szybkiego ruchu?

*p*
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-05-26 08:03:50

Od: "Anna" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wysokokaloryczne powietrze. Może mieszka w okolicach huty, jakiejś
> elektrociepłowni, a może trasy szybkiego ruchu?

W TV pokazywali kiedys taki teatr o anoreksji ("Sandra" czy "Sara", albo
jakies podobne imię) w każdym razie dziewczyna trzymała w słoiczku właśną
ślinę i twierdziła, że zawiera wiele składników odżywczych.... W każdym
razie siły to ona raczej od tego nie miała. mam nadzieję,że tamta dziewczyna
to nie anorektyczka, ja spróbowałabym się z nią zaprzyjaźnić.
pozdrowienia
Anka

1. Data: 2002-05-27 10:08:35

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

<n...@m...ch> wrote:
> [...]
>to na zjazdowych. Dla mnie to jest nieslychane skad ona bierze na to sily...

..lekarz na chatcie wspominal wlasnie o maniaklanym uprawianiu
sportu jak rowniez niepokojacym objawie anoreksji......czasem
jadlowstretu nie widac a obsesje "sportu" tak........i te nie
jest to dobre

AgataW.

Kotlety schabowe zapiekane [P
ło Bożyczku!