jeszcze, jak gotować jajka żeby ...

11. Data: 2007-04-07 14:32:35

Temat: Re: jeszcze, jak gotować jajka żeby ...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

12. Data: 2007-04-07 14:34:49

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Kwi, 15:48, m...@y...com wrote:

> [...]
> sukcesu :-))))))))))))))
> (Ta 0,01 procenta to poprawka na pęknięcia powstałe wcześniej).

W zasadzie nie przejmuję się, przed chwilą włożyłem łyzką 6 jaj do
wrzątku - prosto z chłodziarki - ani jedno nie pękło - skorupki nie
były stuknięte przed sprzedażą.

13. Data: 2007-04-07 15:38:25

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 07 Apr 2007 13:48:18 +0200 w sprzyjających i niepowtarzalnych
okolicznościach przyrody grupowicz *BBjk * skreślił oto te słowa:

> Kaśka, nie świntusz, nie przystoi tak poważnej&poważanej matronie.
> Odbierz pocztę.

Basiu, baba wg Twojego przepisu genialna... uciekła co prawda z formy, ale
smakuje niesamowicie :)
Jeszce raz dziekuje :)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

14. Data: 2007-04-07 15:52:05

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 07 Apr 2007 17:52:24 +0200 w sprzyjających i niepowtarzalnych
okolicznościach przyrody grupowicz *BBjk * skreślił oto te słowa:

> Się cieszę, że smakuje, to taka świąteczna baba i ma smakować.
> Baby przeważnie to mają do siebie, że uciekają.

Ano, postanowila wyjsc na spacer, ale przydybałam, i zjadłam takie
dziesieciominutowe ciasto podpieczone.
Szczesliwie otwieranie piekarnika w trakcie jej nie zaszkodzilo, wygląda
cudnie :)

Sernik tez wg Twojego przepisu - ale już nie mam sily próbować dzisiaj :)

15. Data: 2007-04-07 15:52:24

Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> [...]

Się cieszę, że smakuje, to taka świąteczna baba i ma smakować.
Baby przeważnie to mają do siebie, że uciekają.
pozdrawiam, BBjk (w formie)

16. Data: 2007-04-08 12:07:03

Temat: Re: jeszcze, jak gotowaae jajka ?eby ...
Od: clafoutis <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:
> "clafoutis" <c...@i...pl> wrote in message

> pomy?ka!!!
> siarkowce - siarkowodór jako forma gazowa - ?ó?tko jest cenne dlatego, ?e
> jest to naturalne 1/4 ród?o siarki - bardzo potrzebnej skórze i jej wytworom -
> w?osom.

tak masz rację pomyłka . sorki.

piotr

czym zabarwić jajka