języczka czy tojeść ?

1. Data: 2004-08-20 19:17:17

Temat: języczka czy tojeść ?
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi Drodzy ... :-)

Poradźcie mi którą bylinę posadzić w bliższym widzowi planie. Czy
języczkę Przewalskiego czy tojeść kropkowaną ???
Nadmienię że oba miejsca są sporo zacienione od korony sumaka octowca i
sporego orzecha włoskiego. Jedna bylina musiałaby być za pniem ( czyli dalej
od oczu) a druga przed sumakiem - prawie pod samym nosem. Liściory języczki
są takie piękne ale czy wyrosną wyżej niż mocno rozrastająca się tojeść?
Kwitnąca języczka będzie na pewno wyższa ale jednak kwitnienie trwa ponad
miesiąc a one będą tam sąsiadować cały czas ... Myślę sobie że
atrakcyjniejsza roślina musi być dalej aby widz nie uważał że zasłania bidę
... ale która piękniejsza ?

Serdecznie Miłka

2. Data: 2004-08-20 19:27:45

Temat: Re: języczka czy tojeść ?
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> miesiąc a one będą tam sąsiadować cały czas ... Myślę sobie że
> atrakcyjniejsza roślina musi być dalej aby widz nie uważał że zasłania

Języczka jest zdecydowanie ładniejsza od tojeści jest ozdobna przez cały
rok, bardziej schludna, tojeść wyglada teraz mniej ciekawie(oczywiście to
moje zdanie). Dla mnie najlepszym rozwiązniem byłoby tojeść za pniem
języczka z przodu ale trochę z boku, żeby zupełnie tojeści nie zasłaniała.
Liscie języczki chyba rosną na takim samym pozomie co kwitnąca tojeść
(ciemno jest nie moge teraz porównac), za tym pniem nie rzucałby się raczej
w oczy.

Pozdrawiam
Kaśka

3. Data: 2004-08-20 19:38:42

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Miłka" <m...@t...pl> wrote in message news:cg5iot$s3m$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Poradźcie mi którą bylinę posadzić w bliższym widzowi planie. Czy
> języczkę Przewalskiego czy tojeść kropkowaną ???
> Nadmienię że oba miejsca są sporo zacienione od korony sumaka octowca

W takim razie wszystko jedno. I tak sumaki je zarosna.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2004-08-20 19:52:18

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:6rsVc.23897$Nl1.7602@fe1.columbus.rr.com...

> W takim razie wszystko jedno. I tak sumaki je zarosna.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Oj nie Michale ... nie zarosna, bo ja nie pozwalam im na
rozbisurmanianie sie na klombie jak Ty swojemu w rugosie ... Moj zna mores
... a jakze ;-)

Serdecznie Miłka

zwopłot z ligustru
żywopłot