jonoforeza - efekty uboczne

1. Data: 2005-03-22 16:58:09

Temat: jonoforeza - efekty uboczne
Od: "DemStone" <demston@antispam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy zabiegi jonoforezy mogą powodować jakiekolwiek skutki uboczne?
A jeśli tak to jakie?

Chodzi o zastosowanie jonoforezy jako terapii mającej pomóc w gojeniu i
regeneracji uszkodzonego ścięgna piszczelowego (wypadek na nartach).
Noga - w gipsie przez tydzień, kolejne trzy tygodnie (a może i dłużej) to
chodzenie w usztywniającej i ograniczającej zginanie kolana 'szynie'. Po
tych trzech tygodniach nastąpić mają wspomniane zabiegi.

--
DemStone
"Jak już powiedziałem nie mam w zwyczaju się powtarzać." :)