juka - jak ciac pien??/

1. Data: 2001-01-03 14:43:54

Temat: juka - jak ciac pien??/
Od: "Mictlan" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Potrzebuje pomocy dla juki ktora na skutek wypadku stracila oba wierzcholki.
Wiem ze mozna ja uratowac przed calkowitym wymarciem dzielac jej pien na
czesci. Czy ktos moglby mi jednak udzielic informacji jak taki podzial
dokladnie wyglada i jakie powiino byc zapewnione podloze, aby taka juka sie
przyjela?

Pozdrawiam

Mic

2. Data: 2001-01-03 15:25:28

Temat: Re: juka - jak ciac pien??/
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Moja juka przyjela sie w sloiku ze zwykla woda. Ciac trzeba tak, zeby
zostawic kilka oczek, z ktorych moga wybijac pedy. Radzilbym dzielic ja po
10 lisci (oczek). Pien z korzeniem niech w doniczce zostanie. Ladnie odbije.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

Sklep z biopreparatami
witam
mchy
Dlaczego klony na Florydzie w USA czerwienieją jesienią?
żywopłot