juz nie wiem co jeszcze mozna zrobic

1. Data: 2003-05-16 12:00:38

Temat: juz nie wiem co jeszcze mozna zrobic
Od: "panmarcepan" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam taki problem...jestem z kobieta od 7 miesiecy. Prawie od poczatku sypiamy
ze soba. To nie jeste moja pierwsza partnerka ania ja nie jestem Jej
pierwszym partnerem. Na poczatku tego roku moja kobietka dostala zapalenia
drog moczowych (tak powiedzial lekarz) obijawialo sie to tym ze czula bol
podczas stosunku, oddawania moczu a pozniej nawet caly czas cos ja bolalo.
Przerwalismy tego typu kontakty zeby sie wreszcie wyleczyla. Antybiotyki i
przerozne leki, globulki od ginekologa bo jak wiadomo antybiotyki moga
spowodowac infekcje (grzybica). Bylo juz niby wszystko wporzadku wiec
zaczelismy znowu odbywac stosunki. Nastapil nawrot choroby. Znowu terapia,
znowu juz ok wiec i znowu seks. Ale chorobw ponownie wrocila. Postanowilismy
zainwestowac w drozsze leki i prywatnych lekarzy. Wytrzymalismy bez seksu
jeszcze dluzej a teraz znowu sie zaczelo. Ginekolog twierdzi ze jest wszystko
ok, ja bylem u lekarza i zrobilem badania - tez jest ok. Moja pani zrobi
teraz jeszcze posiew moczu. A ja nie wiem juz co mozna jeszcze zrobic. Jak
tylko sie kochamy to slysze nie za mocno, za gleboko, powoli itd... a na
drugi dzien lzy w oczach bo znowu boli. Moze mieliscie juz cos takiego wiec
podpowidzcie mi cos. Jak z tym sobie wreszcie mamy poradzic. Czy podczas
stosunku ja Ja za mocno obcieram czy moze draznie Jej cewke...juz nie wiem.
Wiem ze o tej kuracji co miala pochwa jej jest teraz wyjalowiona i kazdy
najmniejszy brod moze zaszkodzic ale bez przesady. Po pierwsze dbamy bardzo o
higiene a po drugie zdecydowalismy sie odstawic tabl.anty. wiec kochalismy
sie w gumce. A bol jak byl tak i za kazdym razem powraca.

pozdrawiam i przepraszam za takie dlllluuuuugiiiieee opowiadanie

2. Data: 2003-05-17 16:39:04

Temat: Re: juz nie wiem co jeszcze mozna zrobic
Od: "Beatka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> drog moczowych (tak powiedzial lekarz) obijawialo sie to tym ze czula bol
> podczas stosunku, oddawania moczu a pozniej nawet caly czas cos ja

Ja nie jestem lekarzem ale slyszalam ze to sie nazywa "choroba miodowego
miesiaca" i zdarza sie raczej niedoswiadczonym partnerom, czytalam ze aby
jej zapobiec nalezy przed stosunkiem i koniecznie po oddac mocz co czysci
cewke moczowa z bakterii.Wiem ze to trudne wysikac sie w tak krotkim czasie
2 razy ale moze niech Twoja kobieta duzo pije i przed wspolzyciem wysika sie
tak "do polowy" i koniecznie po.
Powodzenia Beata

3. Data: 2003-05-17 17:13:04

Temat: Odp: juz nie wiem co jeszcze mozna zrobic
Od: "schari" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beatka <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:4CC40F9F423ADA44B33E2E6448A20921AA80FA@jplwa
nt003.jasien.net...

> Podpisuje sie pod tym co napisala Beata.
pozdrawiam
Kasia

4. Data: 2003-05-20 05:58:07

Temat: Re: Odp: juz nie wiem co jeszcze mozna zrobic
Od: "panmarcepan" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze i macie panie racje z tym siusianiem...postaram sie sprawdzic chociaz
nie bardzo w to wierze bo moja kobietka z uwagi na ta dolegliwosc pija bardzo
duzo plynow i co za tym idzie duzo ich wydala - tak zalecil lekarz. A jesli
chodzi o to iz jestesmy malo doswiadczeni to musze Was zawiesc bo to zapewne
nie to... dzis wreszcie uda mi sie Ja wygonic do laboratorium na posiew
moczu... moze tu pokaza sie jakies bakterie ktore nam nie daja spokoju.
Zastanawiam sie czy tez nie zrobic posiewu...bo mimo iz badalem mocz w
standartowy sposob to chyba istenieje rowniez u mnie mozliwosc jakichs
nieprawidlowosci

porada_pomoc "krótkie wedzidełko"
Problemy z moją dziewczyną
amylaza (diastaza)