juz wiem, co zaloze na slub brata :-))

1. Data: 2006-07-27 12:52:59

Temat: juz wiem, co zaloze na slub brata :-))
Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.allegro.pl/item117110932_piekna_lososiowa
_suknia_slubna_r_38.html

normalnie zaczynam licytować

hania

2. Data: 2006-07-27 13:08:49

Temat: Re: juz wiem, co zaloze na slub brata :-))
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał(a):
> http://www.allegro.pl/item117110932_piekna_lososiowa
_suknia_slubna_r_38.html

Brrr, az mnie ciarki przeszły

--

Gosia

3. Data: 2006-07-27 13:23:04

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik <p...@o...pl> napisał(a):

> Hania napisał(a):

http://www.allegro.pl/item117110932_piekna_lososiowa
_suknia_slubna_r_38.html

> Brrr, az mnie ciarki przeszły

nom, ale paCz jaka sprzedająca zachwycona ;-))))
NB jak chodziłyśmy z OMC bratową za kiecą ślubną i zastrzegałyśmy na wejściu
do saloonow mody slubnej, że "bezy" nie chcemy, 99% sprzedawców dostawało
piany na mordkach (1% umiał się maskować)-no jaaak to, przecież ślicznie
będzie z tymi tiulami, kołami i innymi warstwami.

Sama ostatnio chodziłam po sklepach Szczecina za jakowąś wyjsciową kiecą, no
i 100 % uszytych było właśnie z satyny świecącej w ciemnościach własnym
połyskiem, co przy moim rozmiarze 40-42 wygląda po prostu obleśnie.
(nie mówiąc o tym, jak obleśnie czuje się osoba_nosząca cudo złożone z kilku
warstw ciężkich sztucznych materiałów w 40% upału)

Dobrze, że istnieje instytucja krawcowej z pomysłami :))
hania

4. Data: 2006-07-27 13:27:48

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał(a):

> [...]
> (nie mówiąc o tym, jak obleśnie czuje się osoba_nosząca cudo złożone z kilku
> warstw ciężkich sztucznych materiałów w 40% upału)

Ja pojechałam do Szczecina po swoja suknie slubna i zabrałam najlepszego
kumpla. Ubaw mielismy po pachy jak wciskałam sie w rózne dziwactwa. W
koncu trafilismy na cudna stalową sukienkę z gorsetem, bez połysków i
takich tam bajerów. Polecam Ci sklep na Jagielońskiej, był swego czasu w
pozradku. Mogę Ci dac namiar jeszcze na kolezanke co ma butiki w
Szczecinie, ma fajne rzeczy, ewentualnie moze Ci cos pzrywiezc

--

Gosia

5. Data: 2006-07-27 13:41:37

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kilku
> warstw ciężkich sztucznych materiałów w 40% upału)

Nie dość, ze drogie, to jeszcze z plastiku szyją? Fuuuj.

DJD

6. Data: 2006-07-27 13:52:46

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kumpla. Ubaw mielismy po pachy jak wciskałam sie w rózne dziwactwa. W
> koncu trafilismy na cudna stalową sukienkę z gorsetem, bez połysków i
> takich tam bajerów.

!!!!! stalowa i nie swiecaca - pewnie wygladalas bosko !

Polecam Ci sklep na Jagielońskiej, był swego czasu w
> pozradku.

mniej wiecej na ktorym odcinku?

Mogę Ci dac namiar jeszcze na kolezanke co ma butiki w
> Szczecinie, ma fajne rzeczy, ewentualnie moze Ci cos pzrywiezc

por favor :) z przyjewmnoscia

pozdr
hania

7. Data: 2006-07-27 13:55:54

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominik Jan Domin <d...@p...onet.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Hania " <v...@g...pl> napisał w wiadomości

> Nie dość, ze drogie, to jeszcze z plastiku szyją? Fuuuj.

w większości niestety tak.
i nawet nie chodzi o to, ze nie jest to naturalne, bo bawelna nieczesto jest
elegancka, a jedwab juz b. drogi, ale te materie maja 0% przewiewnosci

nie rozumiem tego trendu. O ile np chudziutka dziewczyna moze sobie przydac
kilogramow strojem, to juz u pani o innej figurze jest paskudne.

Dziwi mnie tez owczy pęd ku swietlistości tak, jakby matowe lub prawie -
matowe materialy nie byly eleganckie

zdrowki
hania

8. Data: 2006-07-27 14:10:32

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał(a):
> Gosia Plitmik <p...@o...pl> napisał(a):
> !!!!! stalowa i nie swiecaca - pewnie wygladalas bosko !

Nieskromnie przyznam, ze tak;-)Miałam buty w identycznym kolorze i jako
jedyny dodatek perły niby czarne, a tak naprawdę stalowe

> Polecam Ci sklep na Jagielońskiej, był swego czasu w

Sorry, na Wojska Polskiego, obok jest J. Fashion i Euforia, to własne
butiki mojej kolezanki( dam namiary na priv)
Dalej jest pasaz Bogusława? Nie pamietam, ale nie dochodzisz do sklepu
Kruka. Sklep nazywał się Janette?

--

Gosia

9. Data: 2006-07-27 14:20:53

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania <v...@g...pl> napisał(a):

> http://www.allegro.pl/item117110932_piekna_lososiowa
_suknia_slubna_r_38.html

Nie wiem czemu, ale po zobaczeniu tekstu "użyta oczywiście jeden raz"
przypomniał mi się kawał o spadochronie.

--
JoP

10. Data: 2006-07-27 14:48:54

Od: "Olik" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pozradku. Mogę Ci dac namiar jeszcze na kolezanke co ma butiki w
> Szczecinie, ma fajne rzeczy, ewentualnie moze Ci cos pzrywiezc

Ja od początku zastrzegłam w sklepie, że ma być krój w kształcie litery A.
Ostatecznie kupiłam suknię, która na początku wcale mi się nie podobała i
wcale nie chciałam jej przymierzać. Mama musiała stoczyć ze mną prawdziwy
bój. Kazałam tylko obciąć rękawy, zlikwidować tren i wyszło takie cuś:
http://img273.imageshack.us/img273/2563/sukniavp2.jp
Bardzo mi się podoba do dziś i chyba namówię męża na ślub kościelny, tylko
po to, żeby ją jeszcze raz założyć :-)
Olik

Dionet.pl
plastry podtrzymujące biust