kabina prysznicowa - ktora łatwiejsza w utrzymaniu

1. Data: 2006-10-01 08:52:59

Temat: kabina prysznicowa - ktora łatwiejsza w utrzymaniu
Od: chris <k...@M...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam juz wybrany model kabiny prysznicowej który chcę kupić ale nie wiem
jakie szkło wybrać: czyste szkło lub crepi (mrożone szkło). Czyste szkło
moze wyglądać efektownie, pytanie czy to nie będzie jakaś udręka w
utrzymamniu tego w czystości?
Może ktoś podzieli się swoim doświadczeniem, coś poleci lub
kategorycznie odradzi.

pozdrawiam

chris

2. Data: 2006-10-01 08:59:06

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Sun, 01 Oct 2006 10:52:59 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <k...@M...poczta.onet.pl> i powiedziała:

> [...]
> jakie szkło wybrać: czyste szkło lub crepi (mrożone szkło). Czyste szkło
> moze wyglądać efektownie, pytanie czy to nie będzie jakaś udręka w

To, że na szkle będzie mniej plam widać, to nie znaczy, że będzie czyste ;-) I tak
trzeba co jakiś czas myć - jak często, zależy od twardości wody.

Zuzanka

*:.
We Are a Non Prophet Organization

3. Data: 2006-10-01 11:09:17

Od: chris <k...@M...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To, że na szkle będzie mniej plam widać, to nie znaczy, że będzie czyste ;-) I tak
> trzeba co jakiś czas myć - jak często, zależy od twardości wody.
>
> Zuzanka

Oczywiście masz racje. Ale czy dobrze, myśle, ze na gładkim szkle bedą
plamy po każdej mojej kąpieli? Ktoś ma taką gładką kabinę i wie jak to jest?

chris

4. Data: 2006-10-01 18:27:48

Od: "Raff" <a...@b...gdynia.multicon.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chris" <k...@M...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:efo7km$uqk$1@news.onet.pl...

I tak

> Oczywiście masz racje. Ale czy dobrze, myśle, ze na gładkim szkle bedą
> plamy po każdej mojej kąpieli? Ktoś ma taką gładką kabinę i wie jak to jest?

Ja mam kabinę z gładkim szkłem. Niestety, z braku kasiorki nie było mnie stac na
kabine pokrytą warstwą typu cadaclean czy inny anticalc - różni producenci
różnie to nazywają. Więc najłatwiej jest tak: po każdej kapieli wycieram szyby
do sucha. Operacja krótka a efekty super - kabina non stop jest czysta. Od czasu
do czasu porządniejsze mycie szyb, ale naprawdę rzadko. Następnym razem kupię
jednak lepszą kabinę z powłoką.
Pozdrawiam
Raff
--
In the real world
as in dreams

5. Data: 2006-10-01 20:47:18

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

chris napisał(a):

> Oczywiście masz racje. Ale czy dobrze, myśle, ze na gładkim szkle bedą
> plamy po każdej mojej kąpieli? Ktoś ma taką gładką kabinę i wie jak to
> jest?

Mam w tej chwili kabinę z gładkimi szybami i niestety osadzają się na
nich zacieki z wody, kamienia. Praktycznie co tydzień należałoby myć te
szyby środkiem odkamieniającym, żeby one wyglądały naprawdę
przejrzyście. Ja to robię średnio raz na 2 tygodnie (Cilitem kamień i
rdza) i efekt jest jako taki. Myślę, że na takim "mrożonym" szkle nie
błoby tak widać tych zacieków, chociaż też by były, chyba że byś
wycierał każdorazowo do sucha, ale do tego potrzebne jest niezłe
samozaparcie.

Pozdrawiam
Ewa

6. Data: 2006-10-01 21:20:38

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Sun, 01 Oct 2006 13:09:17 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <k...@M...poczta.onet.pl> i powiedziała:

> Oczywiście masz racje. Ale czy dobrze, myśle, ze na gładkim szkle bedą
> plamy po każdej mojej kąpieli? Ktoś ma taką gładką kabinę i wie jak to jest?

Mam gładką kabinę i mam plamy po każdej kąpieli. Ale nie myję jej po
każdej kąpieli, bo mi się nie chce ;-) Jak jesteś estetą i Ci plamki
przeszkadzają, nie kupuj gładkiego szkła.

Zuzanka

*:.
We Are a Non Prophet Organization

7. Data: 2006-10-05 19:18:27

Od: "Cezarys" <c...@g...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał
w wiadomości news:slrnehv0qq.3d3.zuzanka@zuzanka.kofeina.net...
> [...]
>
> Zuzanka
>
> --
> .:*Z*:._.:*U*:._.:*Z*:._.:*A*:._.:*N*:._.:*K*:._.:*A
*:.
> Małgorzata Krzyżaniak ..... http://www.pawnhearts.eu.org/~zuzanka/
> We Are a Non Prophet Organization
Ja kupiłem standard najtańszy plastik w promocji.
Wywalam i zamieniam na nową ci 2-3 lata
Stwierdiłem że po pewnym czasie i tak się nie doczyści
CEzarys

zabawy z hydroforem
Listrukcja Polar LTS 685
[spam] Wyposażenie łazienek - tanio i pewnie
montowanie zmywarki - PILNE
blacha do kuchni