kamica pecherzykowa

1. Data: 2004-05-11 10:52:27

Temat: kamica pecherzykowa
Od: "MadziaK" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No dorobilam sie tego holerstwa :( Mimo, ze jestem chuda, nie mam 30 lat i
wogóle :(((( Powiedzcie mi gdzie to operowac (Wawa) ??? Czy wogóle jest
sznasa zeby tego nie operować ??? Moje kamienie mają około 1,4 cm , wiec
raczej spore sa :(((

Pozdrawiam
Magda

2. Data: 2004-05-11 15:32:11

Temat: Re: kamica pecherzykowa
Od: "duśka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

MadziaK <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> wogóle :(((( Powiedzcie mi gdzie to operowac (Wawa) ??? Czy wogóle jest
> sznasa zeby tego nie operować ??? Moje kamienie mają około 1,4 cm , wiec

ja też się dorobiłam... i w odróżnieniu od ciebie mam 24 lata i mam jeden
kamyczek o średnicy 1,8 cm...
ja też się zastanawiam nad operacją, ale jak do tej pory to mnie nic nie boli...
a może ktoś ma namiary na dobrego chirurga w szczecinie lub poznaniu??

pozdrawiam
duśka

sklep.akari.pl
gsm.akari.pl

3. Data: 2004-05-11 20:34:57

Od: "Dominik" <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

jesli nie chcesz operacji to mozesz probowac rozbic kamyki laserkiem a potem
rozpuszczac lekami ale po takich zabiegach kamica i tak nawraca
predzej czy pozniej trafisz wiec na stol operacyjny
chyba lepiej wczesneij i planowo nic w weekend ciemna noca do podejrzanego
chirurga na 22 godzinie jego dyzuru...
ja bym sie zdecydowal na zabieg jednak...

dominik

4. Data: 2004-05-12 06:03:34

Od: "Jadarek" <dkral@_BEZ_TEGO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlatego, że "jesteś chuda"... Pewnie też jesz "chudo" ?

I wcale nie żartuję ani siem nie naśmiewam.

I pozdrawiam

"Jadarek" - Dariusz Kral (co to "wydalił" swój kamyczek/złóg z pęcherzyka
żółciowego jakieś trzy lata temu)

5. Data: 2004-05-13 04:38:01

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
boli...
> a może ktoś ma namiary na dobrego chirurga w szczecinie lub poznaniu??

Jeśli to kogoś pocieszy - ja swoich kamieni, razem z pęcherzykiem
oczywiście, pozbyłam się jako 22-latka, z wagą oscylującą w okolicach 48 kg.
Pokroić mnie trzeba było na ostro, bo po przedłużającym się stanie zapalnym
rzeczony pęcherzyk wszedł w fazę rozkładu (nie polecam). Ostatni atak po
jogurcie 0% ;)
Dodam jeszcze, że ataki kamicy miałam już jako 14-latka. Tylko, że nikt nie
podejrzewał tego i nie diagnozował w tym kierunku, tak, że się trochę
wymęczyłam.
Idąc na planowe usunięcie pęcherzyka, nie ma się czego obawiać.
W Szczecinie polecam chirurgię w PSK 2 na Pomorzanach.

R.

Uczucie ciśnienia w głowie(bez bólu)
Interpretacja wyniku RTG
Czerwone plamki na...