kamienie w woreczku zolciowym

1. Data: 2007-02-25 14:10:21

Temat: kamienie w woreczku zolciowym
Od: "aga 03077" <p...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

CZY JEST JAKAS METODA UNIKNIECIA OPERACJI KAMIENI WOR> ZOLCIOWEGO?SA W
MOIM ORGANIZMIE ALE NIE DAJA ZNAKU O SOBIE CO ROBIC ZEBY BYLO TAK
DALEJ ?CZY PICIE KAWY MA Z NIMI ZWIAZEK?

2. Data: 2007-02-26 20:06:08

Temat: Re: kamienie w woreczku zolciowym
Od: "gabiL" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga 03077" <p...@b...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> CZY JEST JAKAS METODA UNIKNIECIA OPERACJI KAMIENI WOR> ZOLCIOWEGO?SA W
> MOIM ORGANIZMIE ALE NIE DAJA ZNAKU O SOBIE CO ROBIC ZEBY BYLO TAK
> DALEJ ?CZY PICIE KAWY MA Z NIMI ZWIAZEK?

Poszukaj w necie. Sa jakies chinskie metody, ale moj
lekarz powiedzial, ze one nic nie daja.
Mialam operacje. To nic strasznego.

Pozdrawiam
GL

3. Data: 2007-02-27 14:12:12

Od: "Tapta" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> CZY JEST JAKAS METODA UNIKNIECIA OPERACJI KAMIENI WOR> ZOLCIOWEGO?SA W
> MOIM ORGANIZMIE ALE NIE DAJA ZNAKU O SOBIE CO ROBIC ZEBY BYLO TAK
> DALEJ ?CZY PICIE KAWY MA Z NIMI ZWIAZEK?

Trzeba przeprowadzić czyszczenie wątroby, przy okazji czyści się i woreczek.
Jak nie znajdziesz nic w necie, zajrzyj do książek Tombaka, a najlepiej do Dr
Clark :Kuracja Życia - tam jest metoda najprostsza i najszybsza (jednego dnia
robisz czyszczenie, a drugiego pozbywasz się kamieni), bez męczącej diety,
głodówki czy korzystania z sauny, jak to radzi Tombak.
Sama to przeszłam i polecam każdemu. Nic strasznego, chociaż lekarze pewnie
będą cię od tego odwodzić.
Moja znajoma (28 lat) miała operację, bo dostała boleści. Po wycięciu woreczka
lekarze jej powiedzieli, że teraz kamienie będą jej się odkładały w naczyniach
krwionośnych, i w związku z tym już jej ich nie usuną. Dlatego radziłabym
jednak popróbowac czyszczenia. Wszystkie narządy, które masz w srodku mogą ci
się jeszcze przydać.

Pozdrawiam, Tapta.

4. Data: 2007-02-27 14:42:32

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> głodówki czy korzystania z sauny, jak to radzi Tombak.
> Sama to przeszłam i polecam każdemu. Nic strasznego, chociaż lekarze

Można coś więcej na ten temat? Jak to czyszczenie przebiega wg Clarka ?

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

5. Data: 2007-02-27 17:40:24

Od: "Tapta" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> woreczek.
> Dr
> dnia
> pewnie
>
> Można coś więcej na ten temat?  Jak to czyszczenie przebiega wg Clarka ?
>

> --
> Pozdrawiam
> Dr.Endriu
> nmp1(małpa)interia.pl
> http://nmp1.w.interia.pl

Potrzebne są: termofor, oliwa z oliwek- &#189; szklanki, 1 grejfrut, 25 gram soli
gorzkiej ( można kupic w aptece, kosztuje około 1,70 zł). Jak nie masz
termoforu, to może być butelka plastikowa z gorącą wodą owinięta ręcznikiem &#8211;
do ogrzewania wątroby.
1. Zjedz śniadanie i obiad bez tłuszczu (bez masła, mleka i mięsa). Można
jeść chleb, kasze, kartofle, owoce do godz. 14. Po 14 nic nie pić ani nie jeść.
2. Przygotuj gorzką sól: do litrowego słoika wsyp opakowanie 25 gram soli i
wlej 3 szklanki przegotowanej wody. Wymieszaj.
3. O godz.18 wypij &#190; szkl. Soli ze słoika
4. O godz. 20 wypij &#190; szkl. Soli ze słoika
5. Można poleżeć i nagrzewać wątrobę termoforem
6. O godz. 21.45 odmierz pół szklanki oliwy z oliwek, wlej do półlitrowego
słoika, dodaj sok wyciśnięty z 1 grejfruta i wymieszaj.
7. O godz.22 wypij wymieszany sok na stojąco (&#8222;duszkiem&#8221;) i połóż się do
łóżka. Leż na wznak, termofor na wątrobę i zaśnij.
8. O 6 rano wypij &#190; soli ze słoika
9. O 8 wypij &#190; soli ze słoika
10. O 10 można już wypić sok albo herbatę i zacząć jeść

Koło południa sól zacznie działać. Nastąpią 2-3 wypróżnienia. Za pierwszym
razem zejdzie zawartość jelit, za kolejnym schodzą kamienie. Przy pierwszym
czyszczeniu będą wielkości pestek słonecznika, albo pestek wiśni, potem
większe. Mogą być koloru żółtego, zielonego, czarnego &#8211; różnie. Sól nie
powoduje uporczywej biegunki przez cały dzień.
Osoby z nadwagą chudną 3 - 4 kg. I znacznie poprawia się trawienie.
Oczyszczanie należy przeprowadzić 4 &#8211; 7 razy w ciągu roku (żeby oczyścić
wszystkie płaty wątroby), a potem powtarzać raz na rok.

6. Data: 2007-02-27 18:07:08

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
oczyścić
> wszystkie płaty wątroby), a potem powtarzać raz na rok.

Opisany mechanizm oczyszczania, jest "złożeniem" dwóch zabiegów:
- oczyszczania całego przewodu pokarmowego "gest muszli" (za pomocą wody z
solą)
- oczyszczaniu wątroby (za pomocą oliwy z oliwek, oraz soku z cytrymy)
opisanych w książce Małachaowa (który prawdopodobnie nie istnieje).

http://www.allegro.pl/item170075592_malachow_oczyszc
zanie_organizmu.html

Stąd też moje pytanie czy rzeczywiście zabiegi owe są skuteczne, i czy nie
powodują jakichś skutków uboczych.

Jeżeli chodzi zaś o iliwę z oliwek, swego czasu mojej znajomej dentysta
polecił płukanie jamy ustnej tymże specyfikiem
w celu pozbycia się kamienia nazębnego. Kuracja zadziałała bęzbędnie.... .
Stąd też pytanie czy właściwości oliwy z oliwek idealnie nadaja się do
oczyszczania watroby... .

Bardzo proszę w miarę możliwości o dokładny opis reakcji organizmu na
powyzszą kurację...

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

7. Data: 2007-02-28 08:21:21

Od: "Tapta" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oczyszczania watroby... .
>
> Bardzo proszę w miarę możliwości o dokładny opis reakcji organizmu na

Zamiast oliwy z oliwek może być olej kukurydziany (ale ma okropny smak), albo
zwykły
slonecznikowy, to akurat nie ma znaczenia. W trakcie przeprowadzania zabiegu
może
trochę pobolewać wątroba, mogą pojawić się nudności po wypiciu oliwy - wtedy
dobrze
jest naszykować sobie zgnieciony ząbek czosnku i zamknąć go w słoiczku. Przy
nudnościach wąchać go co jakiś czas, to pomaga.
U mnie skutki uboczne są pozytywne: brak łupieżu, dobre samopoczucie w ciąży
(brak
jakichkolwiek dolegliwości i objawów ciążowych typu zmiany skórne, zaparcia,
itp.),znaczna poprawa wyników prób wątrobowych.
Zdecydowałam się na kurację ze względu na cholestazę, którą przeszłam przy
poprzedniej
ciąży. Lekarz gin. powiedział, że przy kolejnej może się to powtórzyć. W
zeszłym roku
przeszłam kurację 5 razy. Obecnie został mi tydzień do porodu i jak na razie
wszystko
w porządku.
Moje wyniki badań (z poniedziałku):
AST 19,8 (norma do 46),
ALT 14,7 (norma do 49),
Bilirubina całkowita 0,74 (do 1,40),
GGT 5,1 (do40).
Zaznaczę przy tym, że z powodu nieuświadomienia nie stosowałam żadnej diety
lekkostrawnej, a że powinnam dowiedziałam się 2 mies. temu.
O negatywnych skutkach ubocznych nic mi nie wiadomo, ale myślę, że nikomu nie
powinno
zaszkodzoć wypicie zwykłej oliwy i soku z grapefruita.
Pozdrawiam, Tapta.

8. Data: 2007-02-28 10:32:35

Od: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tapta"
(...)
> O negatywnych skutkach ubocznych nic mi nie wiadomo, ale myślę, że nikomu
nie
> powinno
> zaszkodzoć wypicie zwykłej oliwy i soku z grapefruita.

czy rownież po usunięciu pecherzyka żółciowego można stosować oczyszczanie
tą motodą?

M.

9. Data: 2007-02-28 16:57:04

Od: "Tapta" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie
>
> czy rownież po usunięciu pecherzyka żółciowego można stosować oczyszczanie

Myślę, że tylko tą metodą, skoro operacyjnie się już nie da. Tapta.

10. Data: 2007-03-01 01:04:52

Od: "wektor" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tapta" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
(żeby oczyścić
> wszystkie płaty wątroby), a potem powtarzać raz na rok.

Mam pytanie: czy taką kurację można zastosować, gdy badaniem usg
stwierdzono obecność w woreczku żółciowym 1 kamyka wielkości ok. 27
mm?
Przy tak dużym kamieniu chyba ryzykowne byłoby stosowanie opisanej
kuracji oczyszczania wątroby?

wa

Nudności, zawroty głowy po urazie ponad 2 m-ce temu
Wymaz z gardła- prosba o przetłumaczenie z łac.
dziwna przypadłość zmęczeniowa
Problem
wrastający paznokieć...