kamionka

1. Data: 2002-10-20 10:12:51

Temat: kamionka
Od: "Goska" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czy uzuwacie w/w naczynia do pieczenia np. miesa?
Jesli ktos ma doswiadczenie to prosze sie podzielic.
Kupilam kamionke, ale instrukcje do niej mam skapa.
Pozdrawiam

Goska

1. Data: 2002-10-20 10:24:54

Temat: Re: kamionka
Od: dawnakuchnia <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Goska wrote:

> [...]
> Jesli ktos ma doswiadczenie to prosze sie podzielic.
> Kupilam kamionke, ale instrukcje do niej mam skapa.

W kamionce piecze się tak samo jak w innych np. metalowych formach

tyle, że wkłada się do pieca gdy nie jest jeszcze bardzo gorący
a tylko ciepły. Musi się równomiernie rozgrzewać i tak samo stygnąć.

Smak potraw z kamionek jest znacznie lepszy niż tych z metalowych
form, zwłaszcza wszelkie pieczone mięsa
choć baby drożdżowe z glinianych i kamionkowych form też są lepsze,
a ich powolne stygnięcie zapobiega "siadaniu" ciasta.

ewa

Dawna Kuchnia _ /_
http://www.dawnakuchnia.republika.pl ('''')
~~~~