kandydoza? hemoroidy? coś innego?

1. Data: 2013-11-17 01:21:19

Temat: kandydoza? hemoroidy? coś innego?
Od: mrowekk <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam, może przejdę od razu do rzeczy.
Nie-regularnie podczas wydalania razem z kałem oddaje dziwny śluz.
Nie jest to częste. Czasem jak spożyję zbyt dużo słodkich rzeczy dostaję takie
udziwnione kupy. Zdarzało się również iż miałem poczucie potrzeby wypróżnienia, lecz
po wszystkim wypróżniałem tylko pewną ilość śluzu.

Rozumiem i jestem świadom konsekwencji szukania odpowiedzi w sieci.
Czy mogę grupowiczów prosić o opinię? Co to może być?

(UWAGA, zdjęcia z kałem. Otwierasz na własne ryzyko.)

link: http://imgur.com/a/FiWtQ