[karakow] co ze spotakniem w alchemii?

1. Data: 2004-07-01 07:00:17

Temat: Re: [karakow] co ze spotakniem w alchemii?
Od: "Gosia Adamus" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Drozdzoweczka" <d...@N...onet.pl> napisał w
wiadomości news:1xih2fevxv6f8$.1escvqmm9zo2t.dlg@40tude.net...

> Jak na razie naliczylam 5 osob: Arleta, Skrzacik, Kaila, Ewa i ja.

No i jeszcze ja. Tylko mi wymyślcie drogie krakowianki, co mogą robić przez
około 2 - 3 godziny w Krakowie dzieci w wieku 4 i 6 lat z bardzo cierpliwym
tatusiem. Park wodny odpada, bo są świeżo po chorobie a do tego jeden
rodzic na dwójkę dzieci w okolicy wody to mało.
Od tego czegoś atrakcyjnego zależy mój czas spędzony w Alchemii.
Gocha

1. Data: 2004-07-01 08:54:50

Od: Arleta Potocka-Gąsiorska <A...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Juz mamy dwie chetne od 13-tej. Ja sie dostosuje.
> Arleta, Kaila - jak Wam pasuje? Moze byc 13?

Jak o mnie chodzi, to wolalabym wczesniej, bo na 15 mamy obiadek u
rodzicow, wiec jesli impreza zacznie sie o 13, to ja dlugo nie zabawie
:-(
A chcialabym z Wami troche poplotkowac i jakies postepy we frywolitkach
zrobic!!

Pozdr. :-) Arleta

1. Data: 2004-07-01 19:32:19

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Drogi<skrzaciku> jak zrobić kółeczka na stringi i jak je łączyć proszę o
pomoc
> i pozdrawiam krakowianki

6 oczek lancuszka zamknac oczkiem scislym.
10 slupkow 1 raz nawijanych, kazdy przedzielony 1 oczkiem lanczuszka, zamknac
oczkiem scislym
1 polslupek, 1 pikotka (trzy oczka lancuszka zamkniete oczkiem scislym w
pierwsze oczko lancuszka) 2 polslupki, 1 pikotka, 2 polslupki; zamknac rzad
oczkiem silym.

laczy sie kolka pikotkami w ten sposob, ze zamiast trzech oczek lancuszka
robimy jedno, lapiemy za lancuszek pikotka z innego kolka, robimy kolejne dwa
oczka lancuszka, zamykamy pikotek oczkiem scislym w pierwsze oczko lancuszka

mam nadzieje, ze nie namotalam i rozumiesz co napisalam, latwiej bedzie mi
pokazac to niz opisac.

skrzacik wzorkowiec

1. Data: 2004-07-01 19:33:56

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> a czy ja mogę do Was tez wpaść? właśnie jestem parę dni w krakowie i byłoby
> miło, gdybym Was mogła poznac osobiście...... Nie wiem czy dam rade na 13.00,
> każdym razie zajrze do Was do Alchemii
>
> pozdr
> annaweronika (Poznan, obecnie Kraków)

no pewnie, co sie pytasz, poprostu przychodz :)
robotki beda naszym znakiem rozpoznawczym! nie zapomnij swojej :)

skrzacik

1. Data: 2004-07-01 19:38:41

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rodzic na dwójkę dzieci w okolicy wody to mało.
> Od tego czegoś atrakcyjnego zależy mój czas spędzony w Alchemii.

hmmm:
- sprawdz czy graja cos w teatrze groteska, jesli graja niech sie tatus
ukulturalnia z dziecmi :),
- wyslij ich na shreka2 do kina albo jakas inna bajeczke,
- wyslij ich na wycieczke do wieliczki (to wersja na wiecej niz 2-3 godziny i
trzeba pamietac, ze tam jest stala temperatura w granicach 10 - 12 stopni,
czyli musza miec cieple sweterki zeby nie zmarzly)

wiecej imprez dla dzieci znajdziesz np. w wyborczej (dodatek regionalny),
dzienniku polskim albo krakowskiej na biezacy weekend.

pozdrawiam

skrzacik

1. Data: 2004-07-02 03:57:40

Od: "po_lcia" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć! Dziewczyny!
Jak mi się uda to choć na troszkę zaglądnę do Alchemii, bo chciałabym was
bbb.poznać w "realu"

polcia

1. Data: 2004-07-02 03:58:52

Od: "po_lcia" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wycieczka do ZOO?! :)))):
:

1. Data: 2004-07-02 08:15:07

Od: "Gosia Adamus" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Padło na Shreka 2, czyli mama ma wolne :-)
Będę na 14-stą w Alchemii. To może ja te dyżurne frywolitki wezmę do roboty
i jakieś różne techniki do pokazania. Mam kilka serwetek i obrazków
pooprawianych za szkłem (antyrany) to można je łatwo wyeksponować. Wałka do
klocków nie biorę.
Do zobaczenia w Alchemii
Do 14.30 przyjmuję na priv życzenia co do technik, jakie mam zaprezentować.
Jak tylko nie będzie to miało wielkości słonia, to postaram się spełnić.
Do zobaczenia
Gocha

Haft krzyżykowy - początek
czy może ktoś sprawdzić mejlaodiy?