karmienie naturalnne

1. Data: 2000-03-03 08:36:05

Temat: karmienie naturalnne
Od: "Krzych Borowski" <k...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Moja zona karmi niemowle (1 mies) piersią. Ma pogryzioną brodawkę jednej
piersi - karmienie jest bolesne.
Jaki jest sposób na zaleczenie piersi bez odstawiania dziecka?

2. Data: 2000-03-03 12:02:08

Temat: Odp: karmienie naturalnne
Od: "Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzych Borowski <k...@z...com.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:VPKv4.25626$W...@n...tpnet.pl...
> Witam
> Moja zona karmi niemowle (1 mies) piersią. Ma pogryzioną brodawkę
jednej
> piersi - karmienie jest bolesne.

chyba popękaną, bo 1-miesięczne dziecko słabo potrafi gryźć

> Jaki jest sposób na zaleczenie piersi bez odstawiania dziecka?

smarować brodawkę mlekiem (własnym) lub maścią/kremem Bepanthen - bez
recept w aptece albo nakładki silikonowe na sutki - też w aptece.
Tatiana

3. Data: 2000-03-07 03:03:43

Od: "Jakon" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jaki jest sposób na zaleczenie piersi bez odstawiania dziecka?
>
> Niech używa silikonowych nakładek do karmienia najlepiej firmy avent cena
ok 12 zł 2 szt mojej żonie pomogło

Pasty do zebow
News from www.aids-hiv.ru
Zespół poresekcyjny 2
Zaproszenie na koncert "Hip Hop Przedluza Zycie o 10 Lat"
Re: Czy homosexualizm z pkt medycyny to choroba????