kartka z haftem? Czym skleić?

1. Data: 2005-02-19 23:09:22

Temat: Re: kartka z haftem? Czym skleić?
Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> wiec jeszcze jedno pytanko. Przyklejac tylko tą czesc hahtu, której nie
> bedzie widzac czy całą powierzchnie materiału? Zaznaczam, ze nie haftowałam
> tła, wiec boje sie, ze do niewyhaftowanej kanwy po jakims czasie zaczną sie
> jekies "brudziki" przyklejać. Co Wy na to?

ja przyklejam tasmę do całej powierzchni materiału. kanwa musiałaby miec nie
wiem jakie duze dziury, zeby te brudziki się tam przyczepiły.....

pozdr
annaweronika

1. Data: 2005-02-20 13:36:51

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie
> jekies "brudziki" przyklejać. Co Wy na to?

a ja przyklejam tylko to czego nie widac dobrze naciągając przy przyklejaniu
obrazek :)

--
********Magda********
Białystok GG 1582381

1. Data: 2005-02-20 15:07:08

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nancy napisał(a):
> [...]
> tła, wiec boje sie, ze do niewyhaftowanej kanwy po jakims czasie zaczną sie
> jekies "brudziki" przyklejać. Co Wy na to?

przyklejam cala powierzchnie, mam nawet taki jeden obrazeczek na 9 - tak
DZIEWIATCE - i kanwa ma dziury ze hoho, a ramka nie ma szyby, wisi w
kuchni, i jakos nie widac czegos co sie do tego klei..... :))))))))))
pozdrawiam
Ewa (Kraków)

www.republika.pl\ewa_pasinska

maszyna dziewiarska